İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


30 Aralık 2011 Cuma

Son olay

Konuyu dün böldük madem bugun devam edelim aynen ..
entryleri giricem elbet ama şu bir kaç gündür acayip olaylar oluyo ki bu olaylar bizim puzzle ımızın parçaları. yavaş yavaş dediğim tablo bütünleşiyo.


Bre taşakları büzüşükler iyi dinleyin,


2-3 ay önce bu yazıları yazmama başlama nedenim olan terör saldırısı vardı ya hani 80 askerin öldüğü. Çoğunuz unuttu biliyorum. Bu ülkenin balık hafızası öyle bir kullanılıyorki..
Adamlar balık hafızalı olduğunuzu anlamışlar zaten unutucaksınız yapıyolar istediklerini sonra sizin sadece aklınızda '' kürtleri sevmeyin'' mesajı kalıyo. eee? sonra neden ben kürtleri sevmiyorum diye kendinize sordugunuz vakit aklınızda bir cevap oluşamıyo. Ya size simge olarak gösterdiklerini hatırlıyosunuz cevap olarak yada hiç bi sikimi. Mesela pkk yüzünden apo yüzünden diyip bitiriyosun olayı. Bu kadar.


Şimdi olan olaylara bakın bağlantıları görün istiyorum. 80 asker öldü o gün. Ardından 1 hafta haber yapıldı terör lanetlendi doğuya lanetler okundu. Kürtlerin anası bacısı sikildi tvlerde.Beyninizde mesaj oluşturuldu , Annelerin içine de ne olursa olsunda artık şu terör bitsin toprak verilicekse verilsin mesajı yerleştırıldi.. Turkler kurtlerı dusman kabul ettı  şerefsız kabul ettı.çunku Türkler öldü.sonra van depremi oldu alay olsun diye tanga koydular yardım paketlerine. Topuklu ayakkabı felan .. abov arkadaş.. 


Sonra geçenlerde ne oldu? 35 tane kürt vatandaşı öldürüldü . Neymiş pkk lı sanılmışmış. Tamam. ee bunu kurtlerın açısından düşünün bi. Aynı teror saldırısı gibi Turklerde kurtlerı oldurmus oldu ve butun kürtler Türklere  o terör saldırısında hissedilen duyguları hissettiler. Bugun istanbulda deprem olsa onlarda size tanga koyamaz bulamazlar tabi ama gider eşşeklerinin siklerini kesip paketleyip koyarlar. 


Anladınız mı ne demek istediğimi..Karşılıklı Düşmanlık oluşturuluyor. Öldürülenler hep masum insanlar bilinerek ve planlıca. Devletiniz , pkk ile birlikte hareket ediyor ve size oyun oynuyor EY TÜRKİYE İNSANLARI. 
Sonra sözde hükumet düşmanı o bedepe lideri çıkıp diyor ki : '' BU ÜLKENİN ÇOKTAN BÖLÜNDÜĞÜNÜ GÖRDÜM ! '' diyor olay yerini gezerken ve bu butun tvlerde  gazetelerde gösterilip insanların bilinç altına yerleştiriliyor.


Bakın bu ülke bölündü zaten fikri şu an o cumleyle herkesin beyninde. İlerde bölündüğü zaman , zaten bölünmüştü diyeceksiniz. Bu bir akıl oyunudur ,akıl aldatmacasıdır ve bu adamlar bunu çok iyi yapıyorlar.Farkında değilsiniz, düşüncelerinin düşünceniz oldugunun.


bakalım daha neler göreceğiz.
acıyorum şu gariban halkıma,
thorn




ŞURDAKİ ÖLDÜRÜLENLER MASUM İNSANLAR KELİMELERİNİ ANLAYAMAYAN SIĞIRLAR. SİZİNLE UĞRAŞMAKTAN SIKILDIM . BAKIN MASUM İNSAN TÜRKLERDE ÖLÜYOR KÜRTLERDE. VE NE İÇİN ÖLDÜKLERİ MEÇHULKEN ŞEYTANİ BİR OYUN UGRUNA.. DUSMAN BILDIKLERI LIDERLERI GECE EVDE PANPA PANPA TAKILIYOKEN BUNLAR BIRBIRLERINI DUSMAN BILEREK ÖLÜYOLAR.
VE SEN BUNU ANLAYAMAYIP PKKLILAR MASUMMU SORUSUNU SORABILCEK KADAR SIGIRSIN. NE YAZILARI BASTAN OKURSUN NE DE USTUNDE DUSUNEBILIRSIN. MASUM KELİMESİNİN ANLAMINI ANLAYAMIYOSAN BU BENIM SUCUM DEGIL , PROTEININI EKSIK KOYMUS AILENIN SUCUDUR. KEŞKE YAZILARI EN BASINDAN OKUSAN DA ANLASAN BENİ.
gorusmek dılegıyle

2 yorum:

  1. bu anlattıklarını anlayacak adam çok az panpa.sen tutup ricostayyor'un; "ananızı sikeceem satacaaam" derken çekilen videosunu bulup koysan gene inanmazlar.sana söverler.millet mal olmuş; para peşinde her türlü rezilliği yapar olmuş.
    Eline sağlık hepsini okudum.
    Zalime ses çıkarmayan zulmüne ortak olur.

    YanıtlaSil
  2. niye az bunu merak ediyorum,cevabını bilsemde..bu üzüyo insanı. insanlar insanları anlayamıyo bu ne kadar acı bişeydir arkadaş

    YanıtlaSil

yorumları alalım