İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


18 Aralık 2011 Pazar

Dertlenmişim be reyiz

101.            bugun bir arkadaş sunu paylasmıs.. ıbretlık cıdden ıbretlık. beyın boylemı yıkanır boyle yıkanır arkadas. aynı seyı ataturkculerden de yapanlar var.
yazık cocuklara 

http://inci.ca/um_dffpis4



bir şey farkettim bugun amlılar ve taşaklılar,

youtube da gülünecek şeyleri izlerken yurdumuzun salak insanlarına sorular sorarlar ya hani iftar turkıye de ılk nerde acılır felan.. konya cevabı varya su efsanevı vıdeo. ahanda burdan bakın bılmeyenler
http://inci.ca/uzbmbvm9jt

bunun gıbı sayısız aptallıklar vıdeosu ızledıkten sonra beni yine düşünceler aldı.

dedim ki , amk nasıl bir dünya bu? neden bütün insanların zekası ve düşünme kapasiteleri eşit değil? neden amk biri bana bunu cevaplasın la? sikerim boyle dunyayı arkadaş.

turkıyenın yarısından cogu boyle durumda ıste. ciddiyim beyler buna gülmeyin. gülmeyin ey amlılar. türkiyeyi geçtim dünyanın yüzde 70 80 i böyle. yoksa kim vericek amını gotunu acıp o izledıgınız baktıgınız ferregrafık goruntulerı? yoksa kım baska bırını oldurucek mal mal sebeplerle?
yoksa kım gıdıp te kardesını vurucak sagcı solcu dıye?
yoksa kım gıdıp de ilk çıkan ı phonu alıp hava atıcak kım para kazandırıcak bu adamlara ? soruyorum orospu cocukları
kim gidipte namazdan sonra bunlar dınsız gazına gelıp otel yakıcak , solcuyuz akımlarına kapılıp da kım gıdıpte faşist bıyıklı dıye adamı dovucek kım gıdıpte kürt dıye zencı dıye insanı dıslıycak? kim roberto carlosa muz atıcak olum?

kim inanıcak hergun yapılan yalan haberlere ? kım ızlıycek olum pempe dızılerı hergun? kim göt vericek zengın adamlara o yaşlı pislik buruşuk orospu cocuklarına güzelim vücüdunu hangi hatun satıcak olum ? kim kullanıcak onca ılaçları ? kim gidipte kuş gribi var diye domuz gribi var dıye aşı vurunucak?

ya da kim gidipte bu adamlara yüzde 50 oy saglıycak ...

Ve ardından gelen Cumhuriyet bayramı etkinliklerinin iptali üzerine yazdığım bir şey var..
cumhuriyet

meraba yarram,

bugun cumhuriyetle ilgili hiç bir şey yoktu. farkettiniz mi bilmiyorum ama herşeyin propagandasını cayır cayır yapan basın bugun cumhuriyeti es geçti. aslında bugün insanların yuzune vurulan bir gerçekti. nasıl mı? 

1) cumhuriyet ve demokrasi bizim için amaç değil araçtır ne demek lan? düşünelim üzerinde hadi. kimin dediğini biliyorsunuz bu lafı. bilmeyenler youtubedan aratsın. neyse .. sakinim.. bu demekdir ki bizim belli seylerimiz var yapmak istediğimiz ve bu istediğimiz şeyler için sistemi kullanacağız, nasıl kullanacağız? 
1.1) mecliste ki üstünlüğü ele geçireceğiz dini kullanıp 
1.2) bu üstünlükle isteğimiz yasayı istedıgımız gibi meclısten gecırecegız
1.3) bu çogunlukla referandum da halkıda ısın ıcıne katarak yenı anayasalar olusturacagız
1.4) olusturdugumuz bu yasalarla hakım ve savcıları yerınden alıp kendı adamlarımızı oraya yerlestırecegız. butun hakım ve savcılar emırlerımı bekleyecek. karsı gelen herkes ıcerı atılacak sikimsonık nedenlerle
1.5) yenı duzenımızle yasama yurutme yargıyı elımızde tutarak ( demokrasıyı olusturan 3 ana oge) demokrasıyı yanı cumhurıyetı olusturan en onemlı unsuru '''' araç ''' olarak kullanacagız.
1.6) sonra değişik akıl oyunlarıyla zaten sünepe zekalı halkı kandırıp esas amacımıza ulasacagız. esas amaç yakında geliyor hazır olun. size bu ulke uzerınde oynanan bır suru oyundan bahsettım. ama en buyugu yakında gelecek.

şimdi anlayın demek ıstedıgımı taşaksızlar , ılıklar, amlılar , totoşlar..

cumhuriyet in kutlanmaması ve bunun normal bır seymıs gıbı halka yutturulması adamların yaptıgı en onemlı rıtuel su gune kadar. ne demek bılıyormusunuz ? cumhurıyetı coktan yıktık sikimizden döl düşmese yaşayamazsınız demek.

bu orospu çocukları varya bu orospu çocukları.. bu halkın zekasını çok ıyı kullanan acayip zeki adamlar.
bu halk varya bu halk sülalesi orospu çocugu , geçmişini hatırlayamayan iki yüzlü zavallı.

artık ortada kahraman türkler yok, artık ortada zavallı turkler var , aciz ve hiç bir şeyi anlayamayan yapamayan.
artık ortada komsusu evlı kadını nasıl sıkerım dıye dusunen turkler var, şu kızın bekaretını nasıl bozarım şu çocuga nasıl yardırırım dıye dusunen turkler var.. artık en onemlısı para ıcın guc ıcın seytanla ısbırlıgı yapan turkler var.

üzülüyorum, orospu çocugu olayım ki üzülüyorum.

saygılarla
thorn kardeşiniz

şehitlerimizi unutmayalım.
Sikertmişim resmen ortalığı..
yine üzüldüm yazılarımı okurken.hergün üzülmekten sıkıldım.

Bu yüzden bugunun ilk yazısına başlarken sikerim böyle dünyayı dedim. Ama biz anca lafta sikiyoruz resmen. Adamlar fiilen yapıyolar ve size BENİM SİKERİM DEMEM AYIP GELİYO , AMA ADAMLAR FİİLEN SİKİYOLAR GÖZGÖRE GÖRE ..AMA YOK ALIŞMIŞIZ YA ONLARIN YAPTGI BIZE AYIP GELMEZ DE BENIM SİKERİM DEMEM GELİR..IYY KIRO OLURUM DİMİ DAR BEYİNLİ PİÇLER..
ADAM OLUN SİKERİM BELANIZI tikicanlar sizi

ananelerinizi seviyorum pörsümüş ellerinden öperim hepsini

thorn reyiz!
saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım