İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


29 Aralık 2011 Perşembe

İki şey

İyi geceler saygılı okur,
bir hafta içerisinde iki olay gördüm ve sizinle paylaşmak için yine entry girme olayına bir yazılık ara vermeliyim diye düşündüm.


Yeni anayasa yeni anayasa.. terör saldırılarından sonra artıcaktı bu söylem dikkatinizi çekiyorum demiştim.İçeriğini tam bilmiyorum ama sikilmedik ebe kalmayacak  dememişmiydim.. Bakın bugun ne gördüm.. Beni çok daha iyi anlayacaksınız.


28 aralık 2011 çarşamba haberidir bu:
KADERİMİZİ TAYİN HAKKI İSTİYORUZ başlıklı haberde;
Diyarbakır bağımsız milletvekili liyla zina hanım ( isim değiştirmem baya iyi oldu bu sefer) ingilizce yayın yapan kürt rudawasdasd  adlı internet sitesine konuşmuş ablacıgımız.
Demişki: YENİ ANAYASADA KÜRTLER İÇİN BİREYSEL HAKLAR OLACAĞINDAN SÖZ EDİYORLAR . BİZDE ONLARA BİREYLER OLMADIĞIMIZI BİR MİLLET OLDUĞUMUZU SÖYLÜYORUZ.BİZ HER MİLLETTE OLMASI GEREKEN HAKLARI İSTİYORUZ.KÜRT SORUNU ÇÖZÜLMEDİKÇE TÜRKİYEDE UMUT OLMAZ.TÜRKİYEDEKİ BAZI KÜRTLER ÖZERKLİK İSTİYOR.MESELE ŞU: 20 MİLYON KÜRTTEN KAÇ TANESİ ÖZERKLİK TALEBİNDE BULUNUYOR?BU KONU DA TARTIŞILMALI.BANA KALIRSA KÜRTLER KENDİ KADERLERİNİ KENDİLERİ TAYİN ETMELİLER. İLK BAŞLARDA İŞİN BAŞINDA ÖZERKLİK İSTEDİĞİMİZ DOĞRUDUR  AMA BUGUN TURKIYEDEKI KURTLER , ÖZERKLIGIN YETERSIZ OLDUGUNU DUSUNUYOR.
AYRICA ZİNA ABLACIGIMIZ DEMİŞKİ : TURKIYE VE SURIYEDE KURTLER HALA BASKI ALTINDA YASIYORMUŞ. VE TURKIYE KURTLERE SOYKIRIM UYGULADIGINI KABUL ETMELIYMIS ARTIK FALAN FISTIK.




hadi yorumlayalım..
ilk başta özerklik istemişlerdi evet bu doğru. Ya şimdi? Şimdi hani o yeni gelecek anayasa varya amk o anayasayla beraber özerklik değilde bizi bi ara bağımsız yapın kürt halkına özerklık ıfadesı yetmıyor artık be abılerım dıyor. Bakın YENİ ANAYASA. SENEYE KADAR HAZIR OLACAK. Son sikiş anayasası olacak. Bunu göreceksiniz. Soruyorum ulan orospu çocugu bakanlarımız hani teror saldırısından sonra demiştiniz  pkk saldırısı yeni anayasanın guzellıklerını ortpas etmek ıcındı? reklam yapmıstınız ya o ara anayasa yapıcaz guzel olucak amk cok guzel olucak hersey dıye. bakın adamlar dp yapıcakmıs haberımız yok. Burdan anlayın aslında aynı amac ıcın calısan ama farklı yollarda gozukup halkı kandıran boylece ıkı rolu cok guzel oynayanları, ama oyunun sonunda cıdden ıstedıklerı seyı alıcaklarını anlayın.


Ve bakın Suriye diyor. Suriye ye sırf bu yuzden saldırılıyo olmasın şimdi amk?
Bakın dedıgımı dogrular bu da. Gercekte farklı gozuken devlet ve pkk  .. ama devletımız surıye karsıtı polıtıka ızlıyor  ve belkıde ılk saldıran olacak. nıye ordakı kurtler  baskı altında yasamasın . aynı zamanda petrolu alsın babalarımız. aynı zamanda hemen sınırımızın altına kurdıstan ıcın bır bolge olussun. Ha dıyceksınız kı e bız nası verıcez topragı? Al ıste hazır hersey yenı anayasayla verıceksın . Ve dikkat edin soykırım ifadesi geçiyor orda..
Eğer soykırım olayını da kabul ettırırlerse toprak  için tazmınat acma hakları dogar. Bugun ermenıstana karsı gıbı durusumuz varya. NE KARSISI AMK NE KARSISI KANKALARI ERMENISTAN . ORTAK AMACI GORUN ARTIK HEPSI BIRLIKTE HAREKAT EDIYOR. ermenıstan soykırım ıddaaları dunya tarafından tanındı. Karşılıgında haklı durumda olan turkıye bılerek haklılıgını ıspatlamıyor. Diplomasi felan zart zurt derken belgeler gizleniyor. E biz belgelerimizi açtık gelin tartısalım cumlesı ne demek lan?
Şu demek ben evde şu an pipimi açtım biri gelse de bi el atsa şuna demek. Kim el atar lan? kim senin pipine muhtaç amına kodugum?
neyse , görün bunları. ermenıstan soykırım ıddaaları tamamen bıtırılınce  bızden toprak talep edıcek amaclarıda bu zaten ve bız de o toprakları sıke sıke verıcez ılerıde.
Hiç birinizin bunlardan haberi yok amk buna uzuluyorum ben. yakınlarıma anlatıyorum yıne basladı amk dıyolar. Anladınız mı olayı.. Bir laf var kıyamet hadislerinden. Alimin lafı dinlenmedıgı , alaylandıgı zaman kıyamet zamanıdır. Ben alim degılım, alim ne bilmiyorum tam olarak . Ama bildiğim bir şeyler var ve bunlar alay konusu olabılıyor. Cahile laf anlatmak zordur.Çunku cahılın bıldıgı kadarsındır sen daha fazla bır sey bılemezsın onun gozunde.
neyse işte bide bu kurt soykırım olayı cıkarsa onlarda toprak isteyeceklerdir ki bu en muhtemel olaydır . 
Şundan korkuyorum bakın ciddiyim , bu  dediklerimin hepsi çıktıgı zaman ve sız bunları okumus ve hatırlayan ınsanlar oldugunuzda , karsınızda bu olayları gorunce vay amk demenızı bu cocuk haklıymıs demenızı yemin ediyorum hiç istemiyorum e bundan son derece korkuyorum. Hayatımda ilk kez haklı olmak istemiyorum.
Ama olucam.


2. olarak başka bir şey paylaşıcam dikkat edin:


HİÇ KİMSENİN BU HABERİ GORDUGUNU DUYDUGUNU SANMIYORUM. ÇUNKU BASIN ELE GECIRILMISTIR BUNU BILIYOSUNUZ ARTIK.


30 kasım 2011 çarşamba haberidir:


SKRDOGANA ilk teşhisi koyan nörolog hayatını kaybetti.
2006 yılında nöbet geçirerek hastaneye kaldırılan başbagganımıza ilk mudaheleyı yapan Dr. fethiye sümer  hayatını kaybetti. 16 mart 2008 tarihli hurriyet gazetesi haberi basbganı kurtaran doktor gripten öldü !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     başlığıyla verdi.. (ünlemli yere dikkat edin)
Dr. hanımın olumunden sonra hastanenın bashekımı tevfık ali k. '' kendısının daha once kronık ve belırlı bır hastalıgı yoktu , bu nedenle cok sasırdık '' dedı. 


gripten ölmüş amk . Hadi grip olunca bi kendınızı oldurmeye calısın bi de doktorsunuz siz ve grıp sızı rahatca oldurebılır 40 yasındayken. Bıde rastlantıya bak sız bı kac zaman once basbagganın hastalıgını teshıs etmıssınız ama bu hastalık gızlı tutulmus. boyle rastlantı olamaz. dimi?  devam ediyorum..


Öte yandan , Başbagganın en son ameliyatının içinde bulunan bir hekim prof dr. dursun zartzurt  Amerikan hastahenesinde çalışıyor. Kolon ve rektum kanseri  konusunda uzman. Bu adama ulaşmıs gazete  basbagganın saglık durumunu sorunca hekim amca : bu konuda gereken acıklama yapılacak  '' dedi ardından kolon kanserı oldugu soylenıyor ? diye sorulunca '' NE ALAKASI VAR KOLON KANSERIYLE ? TESEKKU EDERIM !! DIYİP konuşmayı bitiriyor.


Ameliyat cumartesi gunu 2. katta yapılıyor ve o kat o gun kapatılıyor.  amelıyattan sonra hasta odasındakı 6. kat kapatılıyor. 


Olayı anlatıyorum şimdi. 2006 yılında sara krizi geçirdi bu adam arabada , şoför heyecanlanıp çıkınca araç kilitlendi balyozla camını kırıp adamı aldılar hastahaneye goturduler . Orada bu ablamız gereklı mudaheleyı yapıyor ve test sonucları gelıyor.  Sonuclardan sonra kuskulanılıyor  ve 3 gun ıcerısınde kanser oldugu anlasılıyor. kolon kanserı teshısını koyan doktor olduruluyor. Ardından sındırım sıstemı amelıyatı gecırdı bahanesıyle gecen gundlerde kanser amelıyatı oluyor bu adam. Ama bu oyle bır sır ki gizli tutulmalı çünkü saglık sorunu kotu olan bır lıdere lıder gozuyle bakılmıyor bu ulkede. Ecevit ornegi. 
ama bu daha da farklı. 
ayrıca amelıyat oldugu hastahaneye tanınmaması ıcın kar maskesıyle goturuluyo.
ve bu adam kilo kaybı yasadı bayağı son dönemlerde. 
Kolon kanseri kilo kaybına neden oluyor. kendı de dedı tv de bayagı kılo kaybettım dıye. 
Ayrıca amelıyatı yapan doktorlar ve cıhazlar dısarıdan getırtılıyo. 


boyle uzayıp gıdıyo ıste..dikkatimi çeken tek şey o doktorun ölümü. acaba neler bılıyordu..


Biliyormuydunuz bunları?
yok
hadi görusuruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım