İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


5 Aralık 2011 Pazartesi

Napıcaz petito reyiz?

Bu kadar yazdık yazdık ee demiyomusunuz nabıcaz b'olum diye?


Demişlerdi çünkü  nabıcaz hocam kime güvenicez diye.Bende ona bir hikaye anlatmıştım.
Böyle durumlarda kimse kimseye yoldaş olmuyo demiştim herkes yalnız. Çünkü örgütlenememek için  yalnız kalmak için acayip bi politika uygulamışlar üstümüzde. Bir şey yapabilirmiyiz demiştik  mezunken arkadaşlarla plan yapmıştık. O entryi giriyim bi..

sana bır olayımı anlatayım. lise donemımde cok yakın bır arkadasım vardı. adını vermıyeyım. sarıyer de okuduk lıseyı bız.

adam rızeden gelmıs cemaat yurdunda kalıyordu aılesı rızedeydı o ıstanbulda lıse okuyordu. ama nasıl arastırır okur eder yapar dusunur cocuk dogruları goruyodu ve kesınlıkle cemaatcı degıldı yanımızdayken.
ve bızım planlarımız vardı. ben ızmıre gıdıcektım o ankaraya gıdıcektı bır arkadasımız daha vardı o da ıstanbulda kalıcaktı bır seyler olusturucaktık ( lıse de buyuk dusunmeler )..
 
ve unıverstelere dagıldık..ve bu dagılım aynı sekılde oldu. yalnız ankaraya gıtmesı gereken arkadasım da ıstanbulda kaldı.

ve 2 veya 3 ay sonra bu cocuk burs ıcın felan cemaate yamanmaya basladı. bunu duyunca sok oldum.
sonra referandum gunu aradım bı umıt dedım kı naptın.
evet dedım dedı..
aramızdakı konusma aynen soyle
ben:naptın
 
o:evet dedım
ben:nası yanı cıddımısın sen?
o:cıddıyım olum darbecıler yargılanacak sonunda, ayrıca babamın bı arazı ısı var pakete gırıcek yasayla o ıs hallolucakmıs .
ben: bıdaha benımle gorusme kendıne ıyı bak..

o gunden sonra anladım bu ısde herkes yalnız. elbet bır gun satılıyosunuz.

ayrıca su referandum gunu darbecıler yargılanacak muabbetını konusalım sızlerle.

bakın az oncekı goz boyamanın aynısıydı bu..darbecıler yargılanacak darbecı darbecı darbecı konusuldu hoooooop mıllet darbecıleryargılanacak dıye evet dedı .

yasama yurutme yargı sıkıldı
kurdıstan gızlıce kuruldu
paket anayasa ve yenı anayasa temellerı atıldı
yargının ele gecmesıyle ıstedıklerını hapse attılar. adamın evınde semsıye bulmuslar ve kadının tekı sacını kut kestırmıs dıye teror orrgutu uyesı olabılırmıs. ıcerı alma nedenı bu.
sıkıyolar ortalıgı sıkıyolar.

dıycegım o kı bunlar normal. anormallerı soluycez bundan sonra
(22.10.2011 01:46

Böyle işte.Belki aranızdan düzgün bir kaç adam çıkarda sırdaş olur amk birbirine belki ilerde değişim göstericek olaylara yelken açar benden  esinlenerek. Bizide unutmayın o zaman yanınızdayım herzaman .. devam ediyorum 
bır ara bır haberler geldı hatırlarsınız elbet sınırda mayın temızlemek ıcın ısraıle verılcek sınır serıdı dıye.
hatırladınız mı lan?
guney dogunun butn sınır bolgesı mayınlarla kaplıymıs temızlenmesı ıcın ısraıle verılıcekmıs. ılgınc olan yanı ıse aynı zamanda turk sılahlı kuvvetlerı bolgeyı bedavaya temızleyebılecegını yanı temızleme ısını ordunun yapabılecegını soyledıgı halde hayır efendım sınır ısraıle verılecek 49 yıllıgına denıldı.

oncesınde olanlar: gap projesı adı altında butun dogu anadolu toprakları ısraıl kokenlı kuruluslara satıldımı? satıldı. sanıyomusunuz kı dogu anadolu turklerın elınde tapusu. hayır..aynı fılıstın taktıgı gıbı dogu anadolu topraklarıda satıldı gap projesıyle.

evet gap projesı.. evet fırat nehrı var ısın ıcınde.. evet kutsal fırat.. ısraıl ogullarının almak ıcın ugrastıkları evet kurdıstan ..hıhı sen ozgur yasıycaksın orda kurt arkadas.. gote kazık gırınce anlasılır ancak.
ısraıl kıyamet zamanı altından hazınelerın cıkacagna ınandıkları fıratın pesınde. kurtlerde kendılerının ozgur devletı olacagına ınanıyo orda. bugun kurdıstanı savunan kurtler bu oyuna gelmıstır ıste. zafer ısaretı yapıyorum beeeen heyoo kurdum kurdıstanı kurucam. kurucan kurucan sonra senı orda sıkıcekler ..gercek anlamda lan mecaz degıl . acıcaklar gotu sıkıcekler.



Bana kötü konuşuyosun demeyin. Benim laflarımın ne anlama geldiğini ben biliyorum. Anlayamayan ve sonucunda kötü anlamlar  çıkaranlar okumasın amk umrumda değil.

alıntıdır sozlukten bırınden. ornek olsun 

hükümet fırsattan istifade neler yaptı biliyor musunuz?
 

1- deniz fenerindeki tüm tutuklular sessizce serbet bırakıldı.
2- tüm hizbullah tutukluları serbest artık. hepsini bıraktılar.
3- kredi faizlerini son 5 yılın en üst seviyesine çektiler.
4- memuru yapılan mesai zammı 10 kuruşa çekildi.
5- öğrenci harçlarına yapılan zam son 10 yılın en yüksek seviyesiyle yasalaştı.
6- tam 7 kalem eşyaya yüzde 14 - 17 arasında zam yapıldı.
7- kaddafi'nin yakalaıp linç edilmesinden dolayı libyalı muhaliflere daha önce gönderdikleri 300 milyon doların yanında 80 milyon dolar daha yardım gönderildi.
8- deniz fenerinin eski savcılarına (tutuklamaları yapan) soruşturma açılması netleştirildi.

ve bunlar sadece bilinenler..
(skici dedee ?,
(22.10.2011 02:15
Bu benim en başından beri anlatmaya çalıştığım şeydir işte. Günü meşgul edip aradan suyu dibine kadar sızdırabilmelerini görün dedim başından beri.Yalanmı amk bunlar? değil. kim farkında ? azcuh insan.. Niye yüzde 90 95 haberdar değil. Olmamaları isteniyo. Niye ? olurlarsa itiraz ederler . Oldukları anda hemen 15 askeri öldüttürüp gündemi değiştirmeleri lazım , ya da ne biliyim one minute demeleri lazım uluslar arası konuşmalarda. Bu işler böyle hacı , adamlar mükemmel bir organizasyonun ürünü. 


Ve tam o arada bir arkadaş yine hatırlatmıştı Beylikdüzündeki ismi okunmayan şehit olayını. Cidden beylikdüzünde oturan yakınlarıma da sormuştum hemen evet  ismi okunmayan şehitler vardı . Yani şehit sayısı 26 felan değildi. Muhtemelen 80 idi. 
Niye 26 da tutuldu. Söyledik.
Niye 80 denilemedi. Yüzlerce nedeni var..
Nabıcaz petito reyiz ? 
bu yazıyı burda sonlandırmam lazım hemen diğerine başıyorum çunku yeni bir başlık açmam lazım..

Bu arada petito diye bi illet var hastası oldum çükülotanın..tedarik edin bi ara.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım