İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


6 Aralık 2011 Salı

Acil ve önemli bir şey paylaşıcam konuyu bölüyorum

Cidden konuyu bölmeliyim. Eski yazıları bitirmeden yeni bir şey koymayacaktım ama koymak zorunda hissettim kendimi.


Bakın dış basın çok fena atılımlarda bu ara.


Tarihler arasında çok büyük bağlantılar olduğunu düşünüyorum. Önce ABD başkanı obamanın ıraktan 21 aralıga kadar cekılecegız lafını okumustum . Sonra Bilimadamları Maya takviminde 21 aralıkta dünyanın sonunun geleceğini söylemeleri.. Ulan orospu çocugu kimi kandırıyosun ? Nabza göre maya takviminde şu da varmış olayı.. Neyse devam  ,  80 yıldır atmıkladıkları uzaylı muhabbetleri ve son zamanlarda artan  uzaylı söylemleri var.. Gelirlerse dostça olmaz felan çok akıllılar zikerler felan.. Biliyoruz ki bu bir oyun.. Yıl olmus 2011 hala uzaylıya inanan var amk. Olum Gelip gitmemiz imkansız Mesafe o kadar kol gibi. İstersen ışık hızını geç gelip gitmen zor. Zaten ışık hızından hızlı gidemeyeceksin hiç bir zaman. Bana bilim öğretmeyin tillaanızı sikerim.
Ne keramet var bu 21 aralıkta görücez 21 aralık gelince.Kesin sokucaklar bi şey ayık olun. 
son olarak bir  haber bugun nasadan ulasmıs bız gelısmemıs ulkelere.


Bir kardeş gezegen bulunmuş 21 santigratmış yüzey sıcaklıgı. eeeee dünyaya çok benziyomuş eee eee eee  hayat olabilirmiş  600 ışık yılı uzaklıktaymış.. Peki canım.


aha bakın burdada 21 var 21 santigrat mış  yüzey sıcaklıgı.. 
Daha öncede Nasa dev güneş fırtınasının oluşacağı bölgenin dünya ya doğru dönmesine çok az kaldığını söylemiş ve eklemişti, dünyadaki tüm elektrik ve iletişim sistemleri çökebilir..


Hazırlayın kendinizi uzaylılar geliyo. Ne demek istediğimi bluebeam projesini bilen arkadaşlar anladı. 21 aralık olursa bu tarih şaşmam..ıletişimi çökertecekler ki hiç kimse birbiriyle irtibata geçemesin ve kulaktan dolma bilgilerle halk rahatça uzaylıların gelipte savaş açtığına inansın.. Adamlar ağaca gidip dua ediyo lan buna mı inanmıycaklar?


Olmazsa da olmasın  ama 21 aralıkta kesin bir şey olucak . Bekliyorum..


Bu arada ilerleyen yazılarımda paylaşıcam iç ve dış basında 2014   yılı ile ilgili  sürekli  haber yapılıyo. Skrdoğanın Cumhurbaşkanı olacağı tarih , afganistandan askerlerin çekileceği tarih felan bu tarih.. 2014 heryerde söyleniyo bu ara iç dış basının tümünde. Ajanda kayıtlarnı yapıyorum eski yazılar bitince hepsını koyucam.


Ama bu 21 aralıga dıkkat totoslar.
yazmak zorunda hıssettım kendımı.
thorn reyiz
Kardeşe bak , dandik bilgisayarda 3D yapıp da koymadılarsa orospu çocuguyum . Hadi bana eyvallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım