İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


12 Kasım 2011 Cumartesi

PKK GERÇEĞİ VE DEVLET İLİŞKİSİ - GİRİŞ YAZISI

Sonunda başladık...
Ama tam olarak  nasıl başlayacağımı bilemiyorum.


Derin araştırmalarım ve sezgilerim sonucu tespit ettiğim ve hala etmekte olduğum şeyler var. 
Bugüne kadar Dünya da gördüğünüz ve duyduğunuz hiç bir şeyin doğru olmadığını anlamadıysanız direkt sağ üst köşede ki çarpıya tıklayıp sayfayı kapatın demiycem çünkü bütün yazacağım şeyleri yazma amacım zaten bunu göstermek ve anlatabilmek.

Normal, günlük yapılan haberlerin , yaşanan olayların altında neler yatabileceğini hep beraber çözebilmek, ya da aslında zonzonya ülkesine giden bir görevlinin  zonzonya ya gitti haberi yerine '' niye gitti ? '' diye sormanızı  sağlamak ve anlamak  benim amacım. 


Ha illaki aranız da  bazı arkadaşlar  çıkacak  '' ne alekesi var yaaa olamaz öyle bir şey ben tıp öğrencisiyim''  diyerekten benim sinirlerimi gerecek ama hepsini göze alıyorum ve o arkadaşların şunu bilmesini istiyorum. Burada yazdığım herşey benim gözlemlerime ve paralel olarak yaptıgım yorumlardan oluşmakta... Sezgi çok önemli , sezgi yeteneği olmazsa bir insanda , aynı şeyi bin kez yorumla da boş benim için. Ben kuşkucu ve sorgucu bir adamım, o yüzden sakın ola sakın  düşündüğüm şeyleri küçümsemek ve dalga geçmek yerine, önce oturup düşüneceksin. 


Bazen her insan gibi yanlışlarım olacak , olmalıdır da  ama genel olarak vermeye çalışacağım fikri kapın yeter benim için.


NOT : BU BLOG DA BAHSİ GEÇEN TÜM KİŞİ KURUM VE KURULUŞLAR HAYAL ÜRÜNÜDÜR. YAZILAR GERÇEĞİ TEMSİL ETMEZ.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım