İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


19 Kasım 2011 Cumartesi

mevzuu derin b'olum , kurtar bizi topitop reyiz

Eskiden ben şunu düşünürdüm hep, merak ederdim ,  bu adamların götü bu kadar nası geniş amk diye. Lan adamlar bunca pisliği yapıyosa ya Allah diye bir şeyin olmadığını biliyolar ya da bile bile karşı geliyolar . Sonuçta orta da iki seçenek var. Çok zorlanmıştım işin içinden çıkamamıştım .Zaten bu düşüncemi yine yazdığım sırada ' sittir lan o.ç milleti dinden imandan çıkarıyorsun gibi anlamsız bi cümle yazmıştı malın teki. Sorgulamanın nesi çıkarıyo lan? Zaten kendim ben olaraktan da inanan biriyim.. Sonuç olarak penguenler ölüyo amk. Sonuç monuç yok sadece beyin fırtınasımsı bişey. Neyse topitop reyiz de geldiğine göre başlayalım yazmaya..


Adamların politikasını terör saldırılarında ve depremde bir kez daha gördünüz mü lan?
Politika BÖL YÖNET. Terör saldırısından sonra noldu lanet yağdırdı herkes , suçu günahı olmayan vatansever insanlara bile kimliği nedeniyle kötü gözle bakıldı bir günde. Sonuçta hepsi aynı ırktan dimi? 'di' ise sen bi orospu çocucugun arkadaş. Senin yatıcak yerin yok 'di' diyosan. Siktir git. 
Bu orospu çocuklarının amacı bu şekli şemali bu bakın. Noldu terörden bi kaç gün sonra deprem geldiğinde TV lerde '' her ne kadar doğuda da olsa deprem ''   ulan anasını avradını siktiklerim ne demek lan her ne kadar dogusu?  sen kımsın bu ulkenın dogusunu batısını ayırırsın beyni 3 gr. orospu evladı!
Alın işte medyanın insanları yönlendirmesi. O cümleyi duyan herkes bunu demedi benim gibi. ''kadın haklı amk sen git taş at polise sonra yardım dilen ''  Yatıcak yeriniz yok yatıcak kendinize müslüman demeyin siz. İster inanan biri olun ister inanmayan. Bir insan dardaysa bir insan kötü durumdaysa ona yardım elini uzatmayan orospu çocuğudur insan değildir o. Millet nası galeyana geldi de short topuklu ayakkabı gönderdi yardım paketlerının ıcınde? Ulan orospu cocugu sen sanıyomusun ki orda yeni dogmus bebe pkklı? sen sanıyomusun 4 yasında zaturre zaturre olmus cocuk pkk derdınde. Ilerde neye ınanırsa ınansın ınan bu sıkımde degıl. Ama senın yaptıgın ınsanlık degıl bunu bıl.


medya medya ve sesi çıkan orospu çocukları insanları boyle galeyana getırıyo ıste.


Mesela çok dokunulmamış dediğimiz müslümanlığa nasıl dokunduklarını araştırdınız mı hiç? Bakın kutsal kitabın hakkında konuşmuyorum şu an. 
Müslümanlık Kuran'a göremi yaşanır bana bir söyleyin. Hayır bugun ki muslumanlık  hadislere göre yasanır. Hadis olmazsa hiç bi sikim yapamazsınız. Peki bu hadisleri araştırdınız mı hiç? Ben araştırdım. Yüzde 60 ı yalan bunlar kesinleşmişleri sadece. Nolur olum bi bakın araştırın hadislerde ki oyunları. Muaviye  devrini araştırın islam da. Nasıl müslümanlığın bölündüğünü .


Ve şunu hiç bir zaman farkedemiyceksiniz bu benim tespitimdir. iyi dinleyin burayı.Şamı kim yönetiyor? Muaviye, yezid. Şam nerede o dönemde ? Müslğmanlık ülkesinin sınırında ..Sınırın ötesinde kim var? ROMA. Roma kim? ayıkın hemen. O dönemde müslümanlık ülkesi sürekli romayla savaş halindeyken , muaviye yezid zamanında hiç savaş olmuyo  araştırın bunları .. Neden acaba?  Ne roma saldırıyo ne biz..Ve o dönemde değiştirilen müslümanlığı araştırın . Para ile nasıl hadis yazdırdıklarını araştırın . Cuma namazını Çarşamba günü nasıl kıldırdıklarını , Hz muhammed soyunu nasıl kötülediklerini araştırın. VE DİKKAT EDİN bu adam kim tarafından kollanmış. Yazmıycam hepsini sadece bu soruları bulun araştırıp şifreyi çözüceksiniz. Ve bu muaviyenin dinini araştırın.  Onu kollayananın dinini araştırın. Evet kollayan bir halife.. neyse Bakın böl yönet politikası nereden geliyor . Taaa o dönemden.. Noldu sonucunda müslümanlık bölündü. 


İnanmayanlar okumasın bu bölümü boşuna yada okudular sa  tabiki okumuslardır unutsunlar boşuna kafa yormasınlar yada yorsunlar amk banane. 


devam ediyorum..




haber sitesinden''alıntıdır''
Bakın arkadaşlar şu tablo size çok şey anlatıcak çok.
önce bu:http://www.youtube.com/watch?v=cLiqkWmI4yI      BURADA CVBDULLAH KÜL,ÜN 1995 de meclisteki konusması vardı kaldırılmıs.. ızleyın youtube dan.
sonra bu:http://www.youtube.com/watch?v=PRzaGlmUGC4&feature=related
bide bu:http://www.youtube.com/watch?v=eqLHaOU9WD8

gerçekleri görün görün. mal olmayın amk.

Şimdi size biraz da Somali mevzuundan bahsedicem


Nihat  abimiz gitti yardım etti somalililere sonra tvye çıktı amanyolu  tvde yardım diledi insanlardan trilyonlar toplandı . Noldu o paralar hadi bana belgeleriyle gösterin. Sonra aynı nihat abimiz tvlere çıkıp büssü öğrenci okutuyorum hiç bir yerden iş teklifi gelmiyor bana dedi..


son olarak panpam yayyayyekokocamboo  


nun özellikle hatırlattıgı bır vıdeoyu paylasacagım.Dakika olarak 6 ya basın direk videoyu uzun bulursanız.(edit ne erbakancıyım ne funcay özkancı) ben fikirlere bakarım herzaman
http://www.youtube.com/watch?v=Avh_0LrcF6g&feature=related


lan bi siktirin gidin lan . ne olur bir siktirin gidin . yeterki gidin amk..
Neyse çok yoruldum devamı gelecektir elbet..
thorn











































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım