İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


13 Kasım 2011 Pazar

ORJİNALLER İLE BAŞLANGIÇ

Yazılarımı buraya yazmadan önce hikayesini anlatmalıyım. Son terör saldırısından sonra sosyal paylaşım sitelerinde, sözlükler de vs. gördüğüm şeylerden sonra (bilmem ne yapalım, şöyle yapalım, şöyle olsun ,şu kadar entry giricez şehitler için , fındık fıstık..) gerçekleri göremeyen o kadar çok insanın olduğunu keşfettim ki..

Aslında bildiğim ve yakında yine göreceğim bir şey geldi o an aklıma . Biliyordum ki bütün bu muhabbetler ertesi gün bitecek.Bitti de.. Ertesi gün  yine kızlar üstten telefonu tutarak çektiği fotoğrafları koydu ,hayat normale döndü . Sözlükte başlıklar bilmem kimin bacakları gibi konulara geri döndü, her şey normaldi yani. 

Biliyorum , bizim milliyetçiliğimiz ve vatanseverliğimiz anlıktır.

Cidden sinirlendim ve ardından sözlükte ''pkk gercegı ve devlet ılıskısı'' adlı başlığı açtım.Dedim ki orada  bu başlıkta ben o ölenleri unutturmayacağım.

Evet, 4 gün sonra  sildiler. Yılmadım bir daha yazdım aynı entryleri yani çöplükten alıp devam ettim kaldığım yerden.

İşte bu blog da o yazıları temel olarak koyacağım. Baştan başlayarak hemde birebir koyucam.

Onlar bittiği anda ise gündeme göre yazmaya devam edicem.
Yazarken şu ana kadar düzgün yazmaya çalışsam da içimde düzgün yazamıycak kadar piç bi adam var. Her ne kadar yazılarımı düzeltmeye çalışsam da bazı kelimeleri silmeye elim gitmiyor. Şimdi ben buraya başka bir kelime koysam olur mu ?  Bence olmaz , kalmalı ... Ayrıca koyacağım yerine koyucam yazdığım an farkettim bunu. Türk dil kurumu özür dilerim bundan sonraki yazılarım için.

Başlayalım..

Bak arkadaş!

Derin araştırmalarım ve sezgilerim sonucu şunu tespit ettim.

1) Pkk, Devletin bir uzantısıdır ve bu uzantı ülke adlarıyla kendilerine maske yapmış adamlar tarafından yönetilmektedir. Siz ister amerika , israil , türkiye diyin bunların hepsi kukla veya maske...

2) Devlet sahip olduğu Pkk  ve askeri gücü sürekli birbiriyle çarpıştırır ki gündem sürekli bunlarla dolsun.

3) Ölen canlar , o değerli annelerin değerli kuzuları sandığınız gibi vatan uğruna şehit olmaz. Özür dilerim ağır gelmiş olabilir ama inanın dolaylı anlatacak zamanım yok. Eğer Allah'a inanıyorsanız iyilik uğruna masumca öldüğünü düşünün çünkü bir nevi şeytanlar tarafından kurban ediliyorlar. Sonuçta inanan bir insan şeytanlar tarafından kurban seçilmiş insanların cehenneme gitmemesi gerektiğini bilir. Eğer inanmıyorsanız da bu masum insanların vahşice , belli küresel amaçlar uğruna boşu boşuna katledildiğini anlayın. 

Şimdi bir düşünün, şehit sayılarında ki dalgalanmalara dikkatinizi çekeceğim. 4 - 5  yıl önce her gün 15-16 şehit haberi yapıldığında ne oldu? Cevabını vereyim hemen ... Türkiye için tamamen tabu olan ve milyonlarca insanın ayaklabileceği ama bu uyutma senaryoları ile gıdım gıdım kabullenilmiş türban yasaları meclise girdi ve akabinde özelleştirmeler patladı. Hiç kimse bir şey diyemedi çünkü hepiniz medya denen garip bir yaratığın pençesinde Pkk ya lanet ediyor, şehitlere üzülüyordunuz. 

Şimdi buradan pkk yı övdüğümü ve türbana karşı olduğumu mu düşüneceksiniz? Düşünseniz de üzülmem çünkü 70 yaşındaki aydınlar bile anlayamayınca hakaret ediyor bazen. Alışığım bunlara..
Ne Pkk yı savunuyorum ne türbanı kötülüyorum . Bakın tarafsızım ben . Size oynanan oyunları anlatıyorum. Tek olay budur burada.

Şimdi bir uyan ve bak ortalığa; yaklaşık 2 hafta içerisinde - ki en fazla bir haftadır bu süre her zaman - , ülkenin tarihini büyük ölçüde etkileyen bir anayasa maddesi veya maddeleri gece 4- 5 sularında meclisten geçecektir ve sonuçları yıkıcı olacaktır ilerleyen zamanlarda. Çünkü bu saatlerde herkes uyur( mecazi anlamda ).  Zaten amaç da her zaman budur. Örnek ver Thorn dersen eğer , yukarı da yazdığım 4-5 yıl önce yine terör saldırılarında meclisten geçen yasaları söyleyebilirim. Ajandam da hepsi not edilmiştir şu an özet geçiyorum.

Demem o ki bugün 80 askerin öldürüldüğü bu büyük olaydan sonra büyük bir şey bir yerlerimize şemsiye misali girecek. Rahat olun siz.
Şimdi terör saldırısından sonra haberleri hemen açın okuyun bakın orada Bakanlarımız neler diyor ?
1) YENİ ANAYASA ÇALIŞMALARIMIZI ENGELLEMEK İÇİN YAPILDI BU SALDIRI..

Ee ölen insanlar ? Teröristler nerede? Nasıl oldu da haberiniz olmadı ? Yeni anayasa da neler var da engelliyorlar? Neden yeni bir anayasa geliyor? Anayasa neden yenileniyor? 

Hayır bunları sorma sakın .. Sadece o haberi okuyunca YENİ ANAYASANIN İYİ BİR ŞEY OLDUĞU VE TERÖR SALDIRISININ BUNA KARŞI YAPILDIĞINI DÜŞÜN VE OTOMATİKMAN YENİ ANAYASA BİLİNÇALTINDA  '' İYİ '' OLARAK KALSIN.

Neden büyük yazdım? Aklınız da kalsın diye..  Ne sorduğumu ve haberin asıl amacının ne olduğunu görün diye. Yavaş yavaş alışıyor musunuz bana ? Şimdi iyi okuyun..

Yeni Anayasa nedir? Anlatmayacağım tabi ki şu an. Ama şunu söyleyeceğim, son 1 aydır artan ''yeni anayasayı engellemek için yapılıyor bunlar'' laflarının neden dendiğini söyleyeceğim.
 İçeriği tamamen boş halde halkın oylamasına sunulmuş ve referandum da 52 ye 48 oyla kabul edilmiş olan anayasadır bu ve içeriği sonradan doldurulacak denilmiştir.

Yani ileride isyan ederseniz eğer böyle anayasa mı olur? Siz kimi bölüyorsunuz? Diye sorduğunuz da , ee efendim siz evet dediniz diyecekleri Anayasadır bu. Anladın mı neden o gün sana oylattırdıklarını?   
Peki o gün halk neye evet demiştir?
Darbeciler yargılanacak kılıfı vardı o günlerde değil mi gençler? Ayıkın ayıkın hemen bi silkelenin.. Aslında o referandum ananızı nasıl öpücez referandumu idi desem?

Bakın Referandum günü bir yazarın lafı vardır: '' Gün gelecek o yüzde 52 , 48 in omzuna başını koyup ağlayacak '' diye..
Efendiler , o gün bu ülke satılmıştır.
1923 de alınan özgürlüğü , 1945 de yeniden peşkeş çekenlerden sonra  , 2010 da bu ülke bir daha satılmıştır bu yozlaşmış, gerizekalı , ahlaksızlar tarafından... Çatır çatır yavşakça satılmıştır.

Ve benim referandum öncesi araştırmalarımdan sonra ve o gün sıcağı sıcağına tespit ettiğim olay şudur ve kesinlikle çalıntı değildir. Kendi tespitimdir, ağlayarak yaptığım.. ve canım abim şahittir.

Yüzde 85 üzeri veya 75 üzeri olsun farketmez amaç aşırı evet oyu vermiş  illerimizi boyamak. Lütfen bir Türkiye haritası alın referandum sonuçlarını alın ve boyayın dediğim gibi. Şimdi bu haritayı SOL tarafınıza koyun. Ardından bir kürdistan haritası açın gugıl amcanızdan. Karşılaştırın. Bir kaç il de oynama var çünkü ben yüzde 75 oyları da dahil ettim. Çıkarın onları bire bir aynı harita olduğunu göreceksiniz.


bu benim kırmıza boyadığım doğu illerimiz


                                                   bu da hikayelerde adı geçen yer


Şimdi buradan kürtlere karşı olduğumu mu anlayacaksınız? Yoksa devletin Kürdistanı kurma amacının aslında bağımsız kürt devleti için bir  çaba olduğunu değil de farklı bir amaca hizmet ettiğini mi ? İşte şu an bunu merak ediyorum. 
Ama bunların cevaplarını da öğrenmeniz için diğer yazıları beklemelisiniz.

Ya da şimdi bunları görmemiş gibi yine gidin Pkk yı nasıl öperiz , kürtler şöyle kürtler böyle gibi saçma sapan yazılar yazın..
Saygılarla 
Thorn
19.10.2011 20:53

3 yorum:

yorumları alalım