İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


14 Kasım 2011 Pazartesi

Biraz konuya dalmak

not: (yazılarda isimler aynı olmasın diye harf ekledim . anlarsınız kimler oldugunu , anlamazsanız anlayana başvurun)

Başlıyorum

Bu ilk entryden sonra sözlüğü dolaşmaya devam etmiştim millet toplanana kadar çevreyi kolaçan ediyim derken karşıma bir çok şey çıktı. '' Şehitler için 26 şehit için 26000 entry girelim panpalar'', '' şehitler için milyon entry girelim panpalar '' , '' Lan kürtler bi bakın buraya '' , şöyle böyle kıl tüy yüzlerce başlık..

Nası düşüyolar lan oltaya dedim . Kendi kendime çok konuşurum ben deli demeyin sikerim. Kendime sordum ne içiyo bunlar amk diye.Sonra aslında size anlatmak istediğim şeyleri  yazmaya başladım.

Taşaksızlar size aslında anlatmak istediğim şey terör felan değil. Ben size dünya da ve ciğerim ülkemde olan her olayın ardında aslında nelerin yatabileceğini anlamak , bunları merak ettirmek için uğraşacağım. Göremeyeceğiniz şeyleri görüyo olabilirim veya da siz benim göremediklerimi göreceksiniz bazen. Ama genel amaç , O terör sadırılarının aslında sadece örgutun gelip mermi sıkıp ' heyyy ahoov aldık öcumuzu yasasın ozgurluk felan '' anlamında olmadıgını , sizin o saldırıdan sonra bakalım ne giricek yine bize diye sormanız ve girecek pipinin zencimi çinli mi olduğunu öngörmenizdir. Ama unutmayın Çinli de girse, pipi pipidir.

O yüzden, namus önemli .. unutmayın bunu.. Ananıza kardeşinize bakanların ebesini sikiyosanız vatanınıza bakanları da görün artık. Madem namuslusunuz , Pipi girdiği zaman bana mı girdi demeyin. Vatan hepimizin namusudur.

sözlükte ki yazılarımla devam ediyorum:

entry 1:


mesela hatırlıyomusunuz patlak verıcekken bı anda basının baska konulara yonelmesıyle unutturulan ve ozellıkle devlet bahcelının bagır bagır bagırdıgı seyı..

neden gorustugunu acıkla zayıp skrdogan demıstı. ımralıya neden gıttıgını acıkla.
olay su:
Bır yat kıralandı ımralıya devlet tarafından ve bu sızdırıldı. Bütün devlet adamları ogrendi. Muhalefet bagırdı durumu ama yalaka yavsak halk siklemedi bıle bu onemsiz haberi
..

Referandumdan once evet su herseyı degıstırıcek olan ve bugun etkılerını gordugumuz referandum..
O gorusmeye kadar 'bedepe' adlı sıyası partı referandumda hayır oyu vereceklerını haykırırken o gorusmeden 2 gun sonra ne olduysa boykot edecegız dıye bır yalan attı ortalıga..


Sonra noldu doguda
o sozune ettıgım yuzde 85 ve uzerılerı.
kapito? anladın mı atmık ?



ha derseniz ' olum adamlar boykot etti oy vermedi kimse o yuzden sadece yandaslar verdı falan fıstık .
yok yaaa. olum akıllı olun adamlar bir simge vermek adına yaptı bu hareketi. Referandum günü krdstanı kurduk mesajı verdiler yandaşlarına. kim kurdu?


bizim halkımız.  ellerine sağlık. şimdi bi sabun bulup yıkasınlar o elleri iyi sıçtılar çünkü.


                                                                                                    thorn 
Ardından şu entryi girmişim.. 



pkk gercegı ve devlet ılıskısı
ayrıca az once bır baslık gordum:
zamanında bebek katılını astırmayanlar ecevıt bahcelı mesut yılmz felan degılmıydı demıs.
e sen sanıyomusun kı ulke basına ızınsız adam gelıyo veya ulke secımlerınde ızınsız oylar sayılıyor?
ulan bu ulkede basa gelıcek adamlar oy dagılımları bılmem ne bınyıl oncesınden bellı lan magara yazılarında yazıyo tunc devrınde belırlemısler ..

bak koçum,
hersey bır yerden kontrol edılıyo . o gun ne oldu? bugun kı plana uygun karar aldıttırıldı..

senın yaptıgın nedır sımdı? basbakan propagandası .hangı basbakan? bı dusun.. cevap bellı..
al sana karsı cumle ozman dol oglu dol : sımdı hadı astırsın ozman, bak devam edıyo hadı astırsın ıdam cezasını yenıden koysun.. hanı meclısten her ıstedıklerı gecıyo..10 yıldır gecıyo her dedıklerı 350 uzerı sandalyelerı var.. neden 10 yılda bunlar koyamadı pekı?
hadı bunu koydursun anayasaya assınlar ocalanı.. bunlar nıye yapamıyo pekı sımdı_? noldu fatal error mu verdın ..reset atma dırek prızı cek sıktır gıt bu hayattan cocuk..

plan budur olum ıste.. kurulacak o kurdıstan oraya .kutsal fırat alınacak ısraıle baglı..ha bu arada kurtler hala sevınsın bagımsız ulke kurucaz dıye..
sevının olum banane sevının..ama sevınmeyın bagımsız devlet sızın degıl ısraılın olacak. kuklasınız amac ıcın. bızde kuklayız.. bırbırımıze dusurulup ayrım ortamı yaratılıp aramıza sınırı cekıcekler.. cekerlerse ceksınler mı?
degıl amk ıste. bu ıs boyle degıl.. bosuna cekılmedı o sınırlar sırnaga dıyarbakıra.. dedemın babası 10 yıl yuzbasıydı kurtulus savasında. kolunu verdı adam ben burda olayım dıye..

ama nafıle beyler
(19.10.2011 21:14)


ve ben bu yazıları yazarken orada gördüm ki hiç yorum yapamadan eksileyip kaçan orospu evlatları vardı orada.
ayıkın arkadaşlar adamlar bu yazıların ustune yorum yapamıyo . cunku bılıyolar gercegı curutemeyeceklerını. yazarlarsa göruslerımle sıkıcegımı ve yalanlarının kanıtla ortaya bır daha cıkacagını bılıyolar. eksıleyıp kacıyolar  şikayet felan edıyolar o sıra beni. bazıları da evet dedıgı ıcın eksılemıstır kesin o ara. napsınlar baska bı sey yapamazlar.



sımdı bu yazılarımı eksıleyen orospu cocukları bana bunun nedenını acıklasın?

ya da dırek yorumumu okusunlar:
bre orospu evladı sozum sana,
hosuna gıtmıyo degılmı gerceklerı bılen ınsanlar? yorum yapmadan sessızce verdıgın eksıyle, sonra kendı gızlı cevrende atıp tutmanla ama gercegı bılene karsı gıdım konusamamanla yasa omur boyu.. bana bı zararın gelemez senın..sen hep anası sıkılmıs olarak kalıcaksın bu dunyada cok yasa emı.
(19.10.2011 21:18)

devam ediyorum 
pkk gercegı ve devlet ılıskısı
evet az once bır sey daha gordum zengın cocukları neden sehıt olmaz dıye.
olmaz amk tabıkı kımın sehıt olucagı da belırlı cunku kımsenın yorum dahı yapmadıgı bı haber okumustum bır gun turrıyette. bakın 3 ay onceydı galıba ajandamda yazılı bır amcanın yegenı oldurulmus, polıs yegen. ertesı gun bır telefon gelmıs cenazesınde. amca yegenınız sehıt olmadı bellı brı amac ugruna olduruldu dıye.
atmıyorum bu haberı okudum adam yasal ıslemlerı baslatacagını felan anlatmıstı garıban bı adam.
cıddıyım kımın oldurulecegı bıle bellı.
e noldu haber?

kımse tarafından okunmadı zaten gazetelerde yayınlanmadı bıle. ınternet haberı olarak kaldı
ertesı gun yok oldu o haber bır daha goremedım. Yayınlanır mı olum manyakmısınız? kapatırlar o gazeteyi televizyonu. o akşam internete düştüğü anda telefon gelir sakın basmayın dıye basılmaz . bu kadar!

zengınlerın cocugu oldurulurmu olum? tabı oldurulmez amk. adam daha askerden cıkınca holdıngın basına gecıcek duzenı devam ettırcek kara paralar aklancak secım ıcın yollar yapılcak felan sponsor oluncak ohoooovv oldurulurmu lan boyle adam? sıkme de yanında yat

ben bunu bılır bunu soylerım
(19.10.2011 21:41)


pkk gercegı ve devlet ılıskısı
hem bı dusunun. buyuk orta dogu projesının es baskanıyım ben dıyen bır adam var karsınızda.
es baskanmıs dıgerlerı kım? yancı devletler ıste saydıgımız hep sayılan o yandas ulkeler.
dıyarbakır bu hususta cok onemlı bır yermıs dıyarbakır parlayan yıldız olacakmıs..

nedır dıyarbakır? kurulacak ve referandum gunu gızlıce kurulmus olan kurdıstanın baskentıdır. neden dıyarbakır son 20 yılda bır merkez halıne getırıldı teror orgutu tarafından dusunun amk
(19.10.2011 21:47)


.. fazla söze gerek yok.. devamı diğer yazıya kalsın.. bunu bi sindirin. zaten bilyok biz bunu demeyın  veya hiç böyle dusunmeyenler ohaa siktir lan olmaz boyle sey devletime laf etme demeyın. once su yargıları kırın. sonra bı okuyun sonuçta emek var.

Ne buyurmuş Yaradan?
Oku.

( sakın bu adam şakirt felan demeyin belanıza sıçarım. Dünya da şakirt olmuycak tek insanım. Her inanan şakirtmi oluyo ? )

iyi geceler kardeşim, hepinizi kutsuyorum ve şovalye ilan ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım