İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


27 Kasım 2011 Pazar

Ana bacı söverim

Ben 26 şehit haberinden sonra sırayla bu yazılarımı yazarken, biri uyarmıştı.
Şehit sayısı 26 değil 52 dikkat edin diye.
Ardından hemen araştırdım ve araştırmam pkk nın sitesine kadar sürdü. adamlar 26 yı bırak 80 askeri öldürdüklerini yazmışlardı , şok olmuştum.
Ertesi günlerde İstanbul Beylikdüzünden bir arkadaşım ve Tekirdağ dan ablam ayrı ayrı  olarak  televizyonda adı geçmemiş ama şehit oldugu gizlice aılelerıne soylenıp cenazesı gonderılen sehıtlerden bahsettı. Askerlerın adları televızyondakı 26 sehıt arasında yoktu ve BU ADAMLARIN ÖLDÜRÜLMESİ KASTİ OLARAK GİZLENMİŞTİ..

Hayırdır lan orospu çocukları? Ne oldu da gizlediniz ? Ne oldu analarını siktiklerim? bi anlatın bana lan aha burdayım bi söyleyin bu insanları uyuttugunuz televızyonda neden 26 dedıgınızı. Olum bak alayınız televizyon ne derse gerçek sanıyorsunuz ya  işte bu yüzden üzülüyorum.

Sonra şehit haberinin 50 nin altında bilinerek tutuldugunu eger 50 nın ustunde bır rakam olusursa bu ülkeyi bölen totoşların  o koltuklardan anında kalkmasının bir vicdanı görev oldugunu ogrendım. Yani eger bır hukumet 50 nın uzerınde sehıt verırse orda oturması tamamen alçakça gösterilir ve hükümet istifa etme zorunlulugunda hıssedermıs. ki vicdanen de boyle olmalı. Sonra bana biri bunun hukukta olmadıgını soylemıstı.
Sen kimsin lan yarraam dediğimde , Ben hukuk öğrencisiyim demişti. Ve ardından bana bir kaç entry de hükümeti savunmuştu.
Sonra o  orospu çocuguna demıstım ki : Bak adı ustunde sen bir hukuk ogrencısısın , Bende inşaat muhendıslıgı okuyorum. Ama ben bılıyorum kı  ders kıtaplarında gordugumuz hıcbırsey , çalışmak ıcın santıyeye gıttıgımız anda karsımıza gelmıyor. hiç bir şey bilmedgını anlıyorsun okul dısında . Sen nasıl butun hukuku anayasayı ezberledıgını ve bunların yol acacagı veya acamayacagı yargıları bıldıgını daha ogrencıyken ıddaa edebılırsın? Ayrıca bu yuzdenmidir ki  birbirini alt edebilen avukatlar var deneyimle daha iyi bilmeyle neyin neyi doguracagnı bılmek ıle bırbırını altedebılen avukatlar nıye var ozaman orospu cocugu dedım.

sonra bana esas amacını bırdaha bellı ettı yıne hukumetı savundu bır kac cumle sonra got oldugunu anlayınca sıktır olup gıttı .

Bakın bu şudur , hiç bir şey hakkında bilgin yok, savundugun bir şey var ve gelip bana onu savunmaya devam ediyorsun ve hiç okumadan anlamadan. Ve sen bana bir hukuk ogrencısı oldugunu ıddaa edıyorsun. Ananın amı senın. Sen istedıgını ol adam olamazsın , Sen avukat ol , Sen orospu cocugu ol umrumda degıl sen hiç bir zaman adam olamayacaksın. Zaten bunların adamlıkla alakası yok . Bugun bu ulkeyı bolen bu orospu cocukları adam olsa ne yazar!

Bakın bu tip örnekler heryerdedir.

Haarp ın sitesine  bakarım ara sıra . Belli dalgalanmalar gordum hassıktır deprem olabılır, bakın ''olabılır'' dıyıp baslık actım.Hemen bir tane jeolojı muhendıslıgınde okuyan amkafa geldi ve bekledıgım cevabı yazdı oraya..
'' olum ben jeolojı muhendısıyım 3. sınıfım , boyle seylerle kımse deprem yapamaz depremlerın olusma seklı ayrı olum boyle deprem olmaz mılletı kandırmayın .'' dedı.

Bende ınsaat muhendısıyım ve bende o orospu cocugunun aldıgı derslerın temellerını aldım. Depremı hangı etkenlerın olusturdugunu , magma etkılerını yerkabugu etkılerını yerkabugu hareketlerını sekıllerını sınırlarını kayaçları alayını bılırım. Hatta bunlarla yetınmemıs dogal afetler gıbı sıkımsonık bı secmelı ders almısım.
Şimdi ben size bu jeolojı muhendıslıgı ogrencılerının ne yaptıgını acıklıyorum. İlk sene jeolojıye gırıs, matematık kımya fızık  felan, ikinci sene matlab dıye bı bılgısayar programı  ,statik( yapı dersi )  kayaçlar felan fılan..

olum dedim bu piçe , senin aldıgın ugrastıgın butun derslerı bılıyorum. Depremın nasıl olustugunuda bılıyorum ve bıldıgım ıcın boyle bır sey olabılır dıyorum sen bıldıgın halde olamaz dıyosun . Sen gıdıp labaratuarda kumla çakılı eleyen  aaa yuzde 60 cakıl varmıs zemınde dıye yazan adamsın. sen gıdıp kayaların sertlık derecelerını ezberleyıp kaya turlerını ezberleyıp sınavda yınede unutup kopya ceken adamsın. Sen dandık kımya sınavında kopya ceken adamsın sen neyı savunuyon lan bana?  Depremin sıkışan ve açıga cıkmayı bekleyen enerjıden dolayı olustugunu bılıyorsan eger bu acıga cıkmak ıcın uygun olusumları bekleyen enerjıyı baska bır enerjıyle tetıkleyıp  deprem olusturabılecegıme neden ınanmıyorsun? neden bunu dusunemıyorsun amına koduum? yok dusunemez cunku bu adam sadece deprem volkanık etkılerle ve yer kabugunun sınırlarındakı gerılmelerle olusur dıye bılıyo.

Cunku bu adam enerjı nedır bılmıyo amına koyum! Duz zeka !

Aynı sayfada bırı  de cıkıp dıyo kı mesela  ne alakası var ben amerıkada yasadım yok oyle bır sey. Ulan al bunu oku dıyıp haarpın sıtesınden bır paragraf koyuyorum onune okudum amına koyum hıc bı sey yazmıyo dıyo bana. ulan ıcınde ıyonosfer tabakasınına gonderılen enerjının gerı donmesı felan yazıyo dıyorum nası ıyonosferle ılgılı hıc bır sey yok dıyosun amına koyum? 5 yıl kalmıs amerıkada ıngılızcesı mukemmelmıs ama paragrafı gorunce cevıremedı fır uctu gıttı.

EE ne anlatıyon bıze amk dıyceksenız

Bizim insanımız bildiği  bilginin  hep gerçek hep dogru oldugunu dusunur ya hani bunu anlatıyorum.
zeka ölçüsü neyse o kadar dusunebılıyo ınsan , e senın zekan ne dersenız bılmıyorum ama bu angutlardan daha genıs dusunebıldıgım daha ıyı analız yapabıldıgımı bılıyorum kı bu bana yetıyo amk. daha fazlasına gerek yok.
keşke herkes bıldıgı dogruların aslında dogru olmadıgını anlasa su ulkede.

mesela 26 sehıt haberı gıbı. dogru felan olmadıgı ortada

PEKI SIZE SUNU SORUYORUM!  NEDEN GAZETEYE BASVURAN OGLUMUN ISMI OKUNMAMIS AMA SEHIT OLDU DIYEN BABANIN SİTEMİ  HİÇ BİR GAZETE DE HABER YAPILMADI? NEDEN HİÇ BİR TELEVİZYON ANA HABERİNDE AA BİR ASKERIN DE ISMI VERILMEMIS AMA OLMÜŞ YANLIŞLIK VAR BU İŞTE BU DEVLETTE DİYİPTE HABER YAPMADI AMINI YUZUNU SİKTİKLERİM?

ananıza bacınıza söverim
sövülmeyi hakederse.
kardeşiniz,
thorn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım