İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


18 Kasım 2011 Cuma

Medyaya yolculuk başlasın

Alayının soyu kurusun amk diyerek başlıyorum.Çalışanlar ne için çalıştığının farkında değil tabiki , yalnız içlerinde bazı çalışanlar ve bazı özellikle oraya konulmuş yöneticiler var ki yukarıdaki bedduam onlara olsun. Anaları mezarından çıksın çürümüş memesiyle dövsün bunları. Orospu çocukları.. neyse küfürü kesiyorum.
Bu vericeğim örnek ajandamdan . Bir haber yine önemsiz tabiki kimin ilgisini çeker dimi totoşlar? Çekmemişti zaten hiç yorum yoktu altında..alın ulan alın
(çok uzun yazıları painte screen görüntüsünü keserek koydum ama kısa yazıları direk  kopyaladım biliyorum sikindirik oluyo gözü alıyo o direk kopyalananlar ama napyım çok uğraştırıyo hepsini painte atamıyorum. ayrıca hafif uzunluktaki entryleri de göz bozmasın diye siyaha boyadım . sikerim lan zaten belim ağrıyo 3 saattir yazıyorum amk)






Orada açıklamışım zaten açıklayacağımı yalnız şuna dikkat edin basın ellerinde ki bunu zaten biliyoruz dimi kardeşlerim . Ozaman neden geçen gün Suriye de Türk bayrağı yakıldı dediklerinde inandınız lan? Orasının Suriye olduğundan eminmiydiniz? Belki orası Suriye bile değil. 
Hadi bunu geçtim orası Suriye olsun. Adamlar oraya gidip Türk bayrağı yakarken Basını da mı arıyo lan armutlar?  Yarın gidelim bu orospu çocuklarına karşı eylem yapalım desem şimdi size hanginiz basını çağıralım abi diycek? Veya basın olayı öğreniyo geliyo desek neden sadece Türk bayrağının yakıldığı kısım bizim televizyonlarımızda izlettiriliyo? 


Bakın bunlar en uç örneklerdi. Bunlar bile gelsin aklınıza istiyorum ben . Ama asıl gerçek şudur ki bizi Suriyeye karşı bir duruş sergilemeye , halkı  Suriyeye karşı durmaya yarıycak bir hamle olmalıydı çünkü orada esad müslümanları öldürüyo geyiğine kimse kanmamıştı.
Bu olay günlük milliyetçi Türk milletini galeyana getirdi mi getirdi.
Lan amk yavşakları kürdistanı kurmaya çalışan benmiyim lan? Bunların gerçekten Türk bayrağını savunacağını mı düşünüyorsunuz?


Adamlar BEN TÜRK DEĞİLİM EŞİMDE DEĞİL diyor siz kalkıp bu adamın Türk bayrağını savunacağını düşünüyorsunuz. Yok anam ya malsınız ya balık hafızalı ki ikiside aynı kapıya çıkıyo.


Ve ben bu yazıları yazarken sözlükte hiç yorum yapamadan sadece eksileyip kaçan orospu çocukları vardı ki onlara çok sinirlenmiştim. ahanda sinirlerim.



eksı veren ve yorum dahı yapamayan orospu evlatları var.. onlara cevap vermıstım az once ama sımdı bı aha kufur etmek ıstıyorum:
cesaretsızlıgınızı sıkıyım orospu evlatları
(19.10.2011 22:17)



Neyse aklıma geldi piçler yine. Bu piçler varya bu piçler bana karşı savundukları seyleri savunamayacaklarını bildikleri için onları dumur edeceğim için sessizce eksileyip kaçanlardır. Muhtemelen ya şakirt ya yandaş ya da terör örgütü sempatizanıdır. Çünkü yazdıklarımı anlamayıp da eksileyenler olamazlar çünkü onlar entry girdiği zaman nası mal olduklarını kendilerine bir çok entry de açıkladım.


Devam ediyorum.Biri operasyon yapılıcak aslında top yekün aslında , felan demişti.Bak şimdi .. Yavrucuk ben ne anlatıyorum sabahtan beri amk? Adamlar niye köpeğin bi yavrusunu öldürsün olum kardeş onlar diyorum kardeş. Sen kardeşini kasten öldüren kurt yavrusu gördün mü hiç? İnsan öldürür kardeşini çünkü insanın bazısı hayvandan aşağılık , bazısı Melekten yüksektir. O yüzden her insan aynı değil ama insan yapar onu. Ha bizde insan değilmiyiz diyceksin. bu işi yapanlar da insan değil mi diyceksin. cevap veriyorum : Değiller 



gelmez panpa operasyon felan..aha kandılde dagı bombaladık dedıler..lan orospu cocukları bır ay once gectı bu muabbet.. hanı bana somut belge gosterın lan bombaladınız mı ? kımı oldurdunuz ne yaptınız.. yalan dolan dondu amk kac gun..tv de vıdeolar bakın boyle bombaladı ucaklar..yok yeaaaa..


sız gıdın sumuklu pıclerı ınandırın
(19.10.2011 22:03)



evet hatırlayın bunları. Aksam haberlerinde aha asker bombalıyo felan. Dağı bombalıyoruz( olum adam bombalasana )  Dağı bombaladık sığınakları gitti. hehe tabi hani?
Bana dağıttığın sığınağın fotoğrafını göster hadi. Nolur lan göster inanayım.


Siyah beyaz ekran hedef görüntüsü var 2 sn sonra aşağıda ışık yanıyo . tamam bombaladın tebrikler. Hangi savaştan kalma lan o görüntü ? üzerinde tarih yazıyo mu? neden sadece 15 sn görüntü verdin? diğer yerlerini niye kestin ? Niye yoksa oralarda Aslında bombalayamadığın gerçek tesisler mi var? Cevap var mı yok.
Cidden bunları sormanızı ıstıyorum.Aha bombalamışlar beter olsun orospu çocukları demeyin artık amk. Orada bombaladıklarına inanıp da geçmeyin meseleyi. Gözünüzü seviim, evet severim kasarsam.



biri bugun kı saldırının yapılan anasının amı gıbı zamlara karsı baslayan tepkılerı unutturmak ıcın yapılmıs olabılırlıgınden bahsetmıs.. cıdden olabılır ama ben daha buyuk nedenler beklıyorum sayı cok fazla cunku..bı tasla 123123 kus vuruyolar genelde orospu cocukları
(19.10.2011 22:22



evet neden olmasın? kol gibi zamları bi anda unuttuk. Yukarıda kurduğum cümle cuk oturmuş. Bir taşla 123123 kuşu vuruyolar.Ve nedense Hepsi terör saldırısından bir kaç gün önce yapıldı. Sonra noldu deprem haberleriyle terörü de unuttuk.. ve daha neler unuttuk görüceksiniz şimdi.
Ama önce askeri bi tespitle devam. Ve ardından ilk entryi okuyupta sadece şehitlik kavramına takılan ( orada referandumda kürdistan kurulmuş mevzuu felan hepsi boş o an onun için sadece şehitliğe odaklanmış ) bir şakirt arkadaşın yorumuna cevabım var.


Sonra biri demişti ki: iyi hoş yazıyosun da ,elden ne gelir panpa ? Ne yapabiliriz?
Şunu yazmıştım..
Sen ne kadar akıllı olursan ol , karşındaki insan kadar akıllısın. Onun gözünde ondan daha fazlası olamazsın. Bu yüzden kendinde daha fazlasını görebilirsin sen ama karşındaki insanlara göre onlardan farkın yoktur. O da en az senin kadar kurnaz olduğunu sanır.Zaten insanlar böyle kandırılır.Kendilerine o kadar çok güvenirler ki zeka ürünü karşısında elleri ayakları bağlanır.


Neden umutsuz olduğumu anladınız mı? Bu yüzden umutsuzum.Yav adam sıçtığı yere sifon çekmiyo arkadaş , adam televizyonda suriye Türk bayrağı yaktı diyince orospu çocukları diye sövüyo gel sen bu adama de ki ahanda böyle böyle olaylar var gel dünyayı kurtarıcaz. Hadi dünyayı geçtim ülkemizi kurtarıcaz. Önce o adam sıçıtığı boku temizlemeyi öğrensin önce (burada sıçtığı boku hem gerçek anlamda hemde mecaz anlamda kullandım tek anlama takılmayın).  Zor b'oolum.


'26 şehit olmuş niye kimse balkonlarına bayrak asmıyooooo' , 'bende gidicem askere benide alın' , ' bu teröristleri alıcaksın domaltıcaksın s.kceksin' , ' şehitler ölmez vatan bölünmez ,apo'yu asalım bitsin, dağları şöyle bi tarayıversinler, bende gideyim savaşayım
dahiyane(!) daha önceden kimsenin aklına gelmemiş fikirler


akşama doğru yine komik videolar paylaşmaya , -cicişlerimle güseell bi güünn- albümleri yayınlamaya, telefonlarıyla aynadan çekilmiş fotoğraflarını profillerine koymaya devam ediceklerdir.


hala böyle salak salak şeyler yazıp gerçekten bişeyler yaptığını düşünen varsa 'hassiktir' diyorum




cümleler haklı değil mi?  Haklı haklıAnlatmaya çalıştığım  zeka bu işte.Şu an içim acıdı yemin ediyorum .Feto gibi ağlayasım geldi ama içten olanından.


Ha bu da bir anımdır bakın.İddaa oynarken arkadaşlarla bayiide küçükkene ben , bi adam 25 26 yaşlarında elinde fetonun orinal cdsi yeni almış , bu ne dedim..Adam yürekten konuşuyo ya ağlıyo felan inançlı adam sohbeti güzel, demişti. Ya yürekten konuşmuyosa ya yürekten ağlamıyosa? yainançlı değilse ve sadece seni kandırmak için tüm bunları yapabilecek eğitimi aldırtmışlarsa dedim.          ccc dumur ccc   çünkü hiç düşünememiş bu yönünü hep tek yönlü bakmış ve o an söylüycek kelimesi yok zaten kelime dağarcığı az Türk insanının televizyon yetiyo çunku bıze yazıp okumaya gerek yok. neyse nerden nereye geldik la.


sözlukte yazarkende bazen böyle alakasız yerlere gelmişim bakın bi 
su an felsefe okuyanların oss puanına gore oraya gıttıgını ve bu yuzden felsefeyle alakasız bı yapıda olduklarını zorla kıtap okuyarak felsefe yaptıklarını dusunuyorum. kendılerını sonradan oyle sanıyolar gıbı ama bılıyorum kı sayısal dusunen ınsanlar daha cok derın dusuncelerı gorebılıyo ve dusunuyo..






ama düşündüğüm şeyler böyle benim . Felsefeciler kızmayın içinizde  gerçekten yenetekli olanlarınız olabilir müstesna.Ama Felsefenin okulda öğrettikleri düşünceleri yorumlamaya çalışmak olduğunu ve adamların neler düşündüklerini akımların ne olduğunu bilmek olduğunu sanmıyorum. Yukarıda insan zekasıyla ilgili cümlem bir felsefe mesala ama bilinki hangi akıma giriyo hangi düşğnce tarzı felan filan sikimde değil. Banane lan.


Şimdi sizle okuduğum zaman çok beğendiğim bir yazı paylaşacağım.
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/18364622.asp evet yılmaz özdil yazısı ama kesinlikle okumalısınız. Sevenler olabilir sevmeyenler olabilir ama bu yazının haklılığını gözardı ettirecek bir durum değildir.


bakın medya konusundan biraz daha saptık ama sırayla baktığım için entrylere şunu da görün arkadaşlar



sımdı bı dusunun alayınız:
bu pkk nın kamplarında cok guzel elektrıklı cıhazlar felan var dımı ..kım saglıyo bu elektrgı? hadı yanıtı bul bakalım guzel ulkem ınsanı..
buldun mu
ha bı de sunu duy: neredeyse bedavaya denılcek bı fıyata verılıyo hemde.
(19.10.2011 23:51)


Evet bu bir gerçektir.Bunu bilmeyen varsa bu güne kadar siktirip gitmesin çünkü burada gördükten sonra biliyorum ki araştırıp bulacak tarafsız kaynaklardan. Bulmazsan bunu bana güvenin olarak algılar ve teşekkür ederim  ama bul yinede .ne halin varsa gör okur


bırde gecenlerde cıkan ve yıne unutturulan uzerınde durulmayan mıt pkk gorusmesı olayı var..
bu ne sımdı amk demedınız mı lan? ayrıca bu nası sızdı onu da dusunmek lazım.
(19.10.2011 23:53) 


yıl 2011 hakkari çukurca 200 terörist karakolları basıyor ve çatışma dört saat sürüyor ve sonuç 24 şehit 18 yaralı. şimdi sormak lazım saldıran terörist gurubunun 200 tane olduğunu kim saydı merak ediyorum yahu orduda böyle bi görevi olan kişiler mi var kim bu adamlar, hadi diyelim saldırdılar bölgede hareket halindeki ikiyüz canlıyı hiç kimse fark etmedi mi, istihbarat paylaşımı anlaşması yaptığımız abd ordusunun vızır vızır işlediği insansız hava uçaklarından bir tanesi demi görmedi bu gurubu, bu kadar büyük çapta bi saldırı olacağının istihbaratını kimse almadımı, hadi diyelim kimsenin bi haberi yok terörist faailiyetlerinin en yoğun olduğu hakkaride bulunan karakollarımız bu kadar mı güçsüz ve aciz durumda, dört saat süren çatışmalarda diğer bölgelerden nasıl bir destek birliği gelmez kimsenin haberi olmamış mı dört saat süren çatışmalardan velhasıl bu sorular böylee uzayıp gider senaryo hiç değişmez teröre lanetler, intikam yeminleri, diyarbakırdan kalkıp kuzey ırağı bombalayan uçaklar, sıklaşan kara harekatları, siyasilerin birbirine bok atması, bdplilerin çatal dillerinden çıkan barış ve diyalog söylemleri, haberlerde acılı aileler, meydanlarda demet akalın konseri kadar rabet görmeyen mitingler falan. ve sonuçta düzenlene pis bir tezgah var ve bu tezgaha yataklık eden orduda da mecliste de hainler var bunu kimse göz ardı etmesin.


VE ASIL KONUYLA ALAKALI YERE GELİYORUM VE BURADA BİTİRİYORUM AMA BU DEMEK DEĞİL Kİ MEDYA KONUSU DEVAM ETMEYECEK. HAYIR HEP DEVAM EDECEK MEDYA BAŞLIĞI ALTINDA OLMASA BİLE MEDYANIN NASIL UYUTTUĞUNU VE YÖNLENDİRDİĞİNİ HEP GÖRECEKSİNİZ.


Orada bir arkadaş ben yazılarla uğraşırken uyardı ve dediki '' HEY THORN , az önce deniz feneri davası aklandı hemen bak..''
Anında baktım. Terör saldırısından 2 saat sonra LAKIRT diye döşediler bir boruyu daha. Deniz feneri davası aklandı . İçerdeki adamlarını çıkardılar. Kim ? Ben çıkardım ben manyaklar sizi ne sandınız..
Devletteki sayısal üstünlüğü elinde tutan ve yargıyı referandumdan sonra ele geçirip istediği kararları aldıran hükümetiniz akladılar adamlarını cuk diye



dogru kardesım 1 saat once haber edılmıs mal varlıkları tedbırı kaldırıldı 1999 dan oncekıler ıcın. yaklasık 15 20 gun once ıtıraz olayları savcı degısım olayları gerceklesıtırılmıstı zaten
(20.10.2011 00:05)


savcılar gorevden alınmıstı denız fenerı davasında felan bı ayaklar olmustu hatırladınız mı..1 saat once bu karar cıkmıs tapu kadastro mudurlugune gonderılmıs .. baska bı sey olucakmı acaba bekleyelım ..paylasım ıcın cok sagol
(20.10.2011 00:06)

Evet terör saldırılarından bir kaç hafta önce deniz feneri davasına bakan hakim ve savcılar görevden alınmıştı. Hazırlığa bakın hazırlığa sonra saldırı günü daha kim kime saldırdı belli olmadan millet bunlara dalmışken adamlar aklandı.


Şimdi içinizde bunu dahi bilmeyenler var biliyorum. Olum biz gece uyuyorken adamlar meclisten yasalar geçiriyor ve bu yasalar götmüze giriyor haberimiz yok. Bazen milletvekillerinin bile olmuyor birileri şikayet etmişti tam hatırlamıyorum ..meclisten gece 4 de yasa geçiriyolarlar  muhalefete haber vermeden diye.. Hatırlayın lan yada arastırın bulun yoksa boyle bı sey salın bana eşşekleri .



nolmustu denız fenerı davası hatırladınız mı zamanında?
almanyada olaylar cozuldu turkıye de bıter bu dava dıye dosya buraya gonderıldı..123123123 yıl oldu dosya guya cevrılemedı sonra bı baktılar dosya kaybolmus felan bayaa olaylar dondu zaten sonra buldular bı sey yaptılar cevırdıler ne zaman cevırdıler yargıyı ele gecırınce dava baslatıldı.. yargı referandumdan sonra ele gectı.. aykırı gelen savcılar felan gorevden alındı kendı savcını yerlestırdın hoooop sımdı davayı dusurebılırsın onu bunu sıkerbılırsın mod .


olum cok basıt lan 4 ıslem gıbı mantık nası goremedınız bunları?
(20.10.2011 00:12



ve bana bunlardan sonra provakatör diyenler de olmuştu sözlukte. Neyi kimi neden provake edicem amk? provakatör olsam şu blogda ilk haftada götzoruyla 300 400 kişiye değil 100000 kişiye ulaşırdım bana yardım eden güçlerin yardımıyla. aptal olmayın olum.

ben bunları uzun zamandır arastırıyorum zaten kı bu baslıgı acma nedenım provoke etmek degıl.. baslıgı o sacma sapan baslıkları gordukten sonra actım. anladın?
(20.10.2011 00:36



burada bitiriyorum. devamını getirebilmek dileğiyle. Kendinize iyi bakmayın çevrenize iyi bakın.Bakın ki görün taşaksızlar.









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım