İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


6 Şubat 2012 Pazartesi

Senaryo hazır, Silahlar tamam , Oyun başlasın

Bi çay koyyim , yeni demledim , şekersiz içiyorum.Yanına da bakkaldan petito reyiz aldım . Var mı lan daha güzeli ? 
Moralim bozuk. Sebepsiz  ve sebepli. Garip cümle oldu. Ama hem sebepsiz bozuk hem sebepli , manyağa bağladım. 
Yolla panpa..
Dün abim 15 yaşındaki yeğenime dedi ki  : '' seni maça götürücem 17 yasına bir gir de, Gol atıcan mı lan? '' 
Yeğenim : '' 90 'a çatala takarım abi '' 
Biz: '' oha! '' 
Tüm gece bu cümleye güldük , puşt incici olur bundan. 


Neyse , yeter.. Şimdi Size sorucam bu gune kadar okudunuz bazılarınız,  anladınız. Bu ara görüyosunuz haberleri ne seziyosunuz?
İllaki seziyosunuzdur bir şeyler. 
Türk kanallarındaki haberler bangır bangır ilk yarım saat başbaggan propagandası yapıyo önce. Önce bi beyninize kazıyalım su adamın goruntusunu misali. Çunku bılınkı sureklı olarak gordugunuz sey beynınızde bir resim yaratır. O sizindir , o sizdendir resmi. Mesela zebralar çizgilerinin şekillerine gore annesini tanır. Annesi öldüğü zaman yavrusu başından ayrılmak istemez. Ama babası yarım saat yavrusunun yanına gider ona kendini gosterır sureklı hareketler yapar, Bilinçaltına kendi desenini gönderir annesini unutsun diye. Yavru bu oyunu yerse babasıyla yola devam eder, yemezse annesını yanında kalır ve buyuk ıhtımalle ölür. 


Sorum şu: Ne farkı var  bize yaptıkları olayla? Yok. Bir fark yok..Sürekli Dövülen göstericileri gördünüz alıştınız onlara da. Gösteri yapan insan bu ülkede hakkını aramaya çalışan insandır. Her yerde boyledır. Tamam taraflı olabılır bazen , bazen çok sacma seylerıde savunuyo olabılırler veya aptalca bır dusuncenın pesınde de olabılırler ama Eylem yapan insan Hakkını arayacak cesarete sahip insandır.
Ölenler oluyo eylemler sırasında, hopada bir adam öldü mesela , veyahut gençler hapislerde çürüyo , Cebinde yumurta bulunan genç her yumurta için bilmem kaç yıl hapse atılıyo. ( Tarafsız yargı dimi ecdadını siktiklerim. Türk adaletine guvenıyorz dımı orospu cocukları) Neyse .. Hepsine helal olsun kardeş . 
Bakın Bu ölümlere bile alıştınız. Ama it köpek dolu dediğiniz yunanistan da bile bir genç öldü eylemde, Ülke de kaos çıktı kaos. Polisin anasını siktiler . 
Hani siz Haksızlıga gelemezdınız. Hani Siz en Büyük millettiniz. 
Fasa fiso. Oturdugunuz yerden , konusursunuz. Sokakta biri ananı sikerim senin ver lan parayı dedıgı anda cıkarır verırsınız.
Eylem yapanları düşman görürsünüz artık.. Ya da otobüste götüne baktıgınız kızı egonuzu tatmın etmek ıcın doversınız ve kımse sıze karısmaz. Çünkü bu hale getırıldınız. 
Ha kızın götüne bakılacak cınsten gıymesı de bir yozlasma semboludur ama senın yaptıgın orospu cocuklugu kadar degıl.
Kim ne giyerse giysin arkadas sanane? Lan Hani özgürdük amını sikyim?
Çıplak dolaşmak istiyorum olum ben . Neden bu suç? Sen özgür oldugunu san. Evınde ozgursun . Hapishanedesin , al 100 metrekarede istedıgını yap, Ama dısarıda yapma ..KONUŞMA DISARIDA SAKIN ETKILEME MILLETI BU SİSTEM BOZULMASIN, İNTERNETTE ORDA BURDA YAZI YAZMA KARDEŞ AMAN HAA , SİKERİZ BELANI BAK SAKIN YAZMA  OKUMAMALILAR BUNLARI.. 
Bakın bunları dışarda da söylüyorum ben , Sadece evde kapalı kalıp yazmıyorum. Dışarıda da konuşuyorum ve her dinleyen doğru aaabi diyo . Ama içlerinde biliyorum ki incide gizli gizli eksileyen orospu cocukları gıbı adamlar var. Korkuyomuyum hayır! Bunları onların yüzüne vurucaksın ki , Bana daha çok düşman olsunlar. Çünkü anlayamıycak kadar dar . Neyleri amlarımı?  
Keşke amları dar olsa. Beyin dar göz dar ağız dar.. Kulağı sorma bildiğin sağır..


Bakın başlıyor senaryo yavaş yavaş..
Sizce bunların hepsi rastlantımı?
Rusya'nın askeri kaynaklardan edindiği bilgiye göre, ABD'nin desteklediği İsrail'in İran'daki nükleer tesisleri vurmaya hazırlandığı ve Moskova'nın da bu olasılığa karşı hazırlık yaptığı ileri sürüldü. Rus basınının iddiasına göre, söz konusu hazırlıklar kapsamında Ermenistan'daki Rus askerleri Türkiye sınırı yakınındaki Gümrü bölgesine sevk edildi.


Şimdi bir duralım .Ermenistan daki RUS askeri ne demek? 
Şu demek, Ermenistan bağımsız bir ülke değil. Rus kontrolü altında. Ve ileride ermenistanla savaşır durumda olacaksak , aslında ruslarla savasıyor olacagız.Ve Rusyanın İranın yanında oldugu izlenimi...
devam:
Rus Nezavisimaya gazetesi, Kremlin'in askeri kaynaklardan edindiği bilgiye göreİsrail'in İran'ın nükleer tesislerini vurmaya hazırlandığı ve bunun ani bir saldırı şeklinde olacağı belirtilerek, “Tahran'ın bu ani saldırıya karşılığı sonuçları tahmin bile edilemeyecek geniş ölçekli bir savaşa yol açabilir”değerlendirmesinde bulundu.


Gazete, Rusya Devlet Başkanı Dimitriy Medvedev'in Brüksel'de dün katıldığı AB-Rusya zirvesinde en öncelikli konuyu oluşturduğunu belirterek, “Rusya'nın ABBüyükelçisi Vladimir Çizov, İsrail veya ABD'nin İran'a karşı bir saldırısının felakete varacak olayların gelişmesine yol açabileceği uyarısında bulundu. Çizov, böylesi bir durumun olumsuz etkisinin sadece bölgeye değil tüm dünya geneline yayılacağı uyarısında bulundu” denildi.


Kremlin'in, İsrail'in İran'a yönelik bir saldırısını önlemek için her şeyi yapacağı belirtilen haberde, “Edindiğimiz bilgiye göre, Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu'nun (UAEK) İran raporunun ardından İran'a saldırı hazırlıklarına hız verildi. Rusya, bir yıl önceden Tahran'a karşı olası bir askeri operasyonda kayıplarını minimuma indirmek için önlemler almaya başladı ve bu önlemler için yaptığı çalışmalar tamamlanmak üzere” ifadeleri yer aldı.


Buradan bir yıl içerisinde bu saldırının olacağını anlayın. Bence daha yakın. Eş zamanlı suriye iran saldırıları ve doğacak olan savaş ..
 habere devam edelim : aha durun bir şey gördüm
TerziAyse profile bu hanfendinin bu haberin altına yorumu  facebooktan yapmış dikkatimi çekti : Rusya çin iran pkk suriye tuuuu kaa.


Fotoğrafa takılmayın sadece yoruma bakın. Dikkat edin yoruma. Saydıgı ulkeler oluşan birliktir. Ama neden bu ülkelere tuu kaa demiş ? 
Neden satanist israile ve amerikaya dememiş  b,r sorun kendinize. Çunku her gun haberlerde Amerika Ve israil suriyeye müdahale edilmesi gerektiğini , Müslümanları insanların masumların öldüğünü söylüyor da ondan. Ama bu saydıgı ulkeler bu olayın karsısında duruyor. 
Anladınız mı bilinçaltını böyle etkilediklerini bakın hemen örneği çıktı karşımıza. Neyse..


“Rus üssünde görevli askerlerin aileleri tahliye edildi"


Rusya'nın olası bir saldırıya karşı hazırlıklar çerçevesinde Ermenistan'daki 102'nci Rus askeri üssünü tam donanımlı hale getirdiği ve buradaki askerlerin ailelerini tahliye ettiğini belirten Nezavisimaya, “Erivan yakınındaki Rus garnizonundaki askeri birlikler Türkiye sınırı yakınındaki Gümrü bölgesine sevk edildi. Amerikan askerlerinin olası saldırısı Türkiye'den olabilir. Ayrıca Güney Osetya ve Abhazya'daki Rus üslerindeki askerler 1 Aralık'tan itibaren savaşa hazır pozisyona geçirildi. Karadeniz Filosu'na bağlı gemiler de Gürcistan sınırları yakınında teyakkuzda” görüşüne yer verdi.




Bu ise olayın kesinleştiğini bize gösterir. Bu olay olacak , bu kan akacak diyor.
Ardından şu haberi paylaşayıyorum sizlere:



ABD ve İsrail ordularının düzenleyeceği en büyük ortak füze tatbikatında, 

binlerce ABD askeri İsrail topraklarında konuşlandırılacak




İran’ın nükleer silah elde etmesinden şüphelenen İsrail, Tahran rejiminin bu amacına ulaşmasını engellemek için çabalarını sürdürürken, ABD-İsrail tarihinin en büyük ortak füze tatbikatı için hazırlıklar başladı.

ABD Hava Kuvvetleri’nden Tuğgeneral Frank Gorenc, geçtiğimiz hafta Almanya’daki ABD üssünden İsrail’e geldi. 

Jerusalem Post'un haberine göre, Gorenc, dev tatbikatın planları konusunda İsrailli yetkililerle değerlendirmelerde bulunurken, binlerce ABD askerinin tatbikatta yer almasını umduğunu belirtti.

A aaaaaa.. Almanya büyük güç , Hani bir zamanlar amerikaya karşı gözükmüş olan güç , bakın kiminmiş .. Almanya da amerika üssü..
Bakın bir kelime yi çekiyoruz burdan.
Lan orospu çocukları, Almanya bağımsız yeaaa diyin hadi bana. Büyük ülke yeaa ! Ananızı sikerim lan sizn. Olum nasıl görmüyorsunuz bunları siz? 
Tüm dünya en büyük güzlerin kuklası, En büyük güçlerde bir kaç kişinin kuklası.
Sorun kendinize madem almanya bağımsız, Ulan orospu cocukları ? Niye ozaman Almanya da türk üssü yok?Niye amerikada bizim üssümüz yok , niye amerikada incirik üssümüz yok?  Uçaklarımız istediği gibi  havalanıp niye gezmiyor orda burda?

Hadi anlatın hodri meydan. Ananızı sikerim ananızı. 
Bakın Kutuplaşmalar, Ve milletleri savaşa sürüklemeler. 
Dünyayı yöneten bir kaç kişinin bu düzeni döndürmeye yarayacak olan parayı tazelemesi gerekiyor. Senaryo hazır , oynanıyor. 
Nasıl mı? Çeşitli olaylar düzenlenerek , belki hiç meydana gelmemiş olaylar hemde. Suriyede yasayan bır adam ne demıstı? Arkadas bu yazılanlar surıye ıcınmı anlamadım demıstı. Burda boyle bır sey yok ıstanbuldan daha sakın demıstı. 
Hadi bir cevap düşünün buna?
Basın. Belki de olmayan şeyleri oluyomuş gibi insanlara empoze etmek , Ve ileride olucak olanları haklı göstermek. Esad 7200 kişiyi öldüttürdü . Esad grup sex yapmış. Esadın temizlikçisi işkence görmüş , Esad köpek sikiyomuş , Esad kedi kesmiş. 
Arkadaş mantığınızı sikiyim .
İnsanlar boyledır. Olum Hepiniz  Duyduklarınıza gore yasıyosunuz herseyı. Adam size ekmeği yere atma günah dedi. Siz bunun hep günah olduguna ınanmadınız mı? Ulan dinini bile böyle duydugu seylere gore yasayan ınsanlarsınız lan sız . Kuran okuyan kaç kişi var aranızda?
Kuranın Türkçesini bilen?
Namaz kılarken türkçe anlamını bilerek okuyan?
Ezanı duydugunda anlamını anlayan?
Neye ibadet ediyorsun? Allaha dersiniz dimi . Ne diyorsun peki Allaha? Bilmiyorum . 
Atatürk niye değiştirdi arkadas ibadet dilini? Bu  yüzden. Neye ibadet ettiğinizi anlayın diye. Ezanı turkce yaptı ki ne dedıgını anlayın adamın, Camide turkce ıbadet edın dedı ki , İbadetinizde ne dedıgınızı anlayın.
Sonra ne oldu?

Herzaman olan şey. Ölünce , o zaten alkolikti , zaten sirozdan öldü yalanları , Münafık yalanları , Şeytan yalanları , Yahudi  hatta mason yalanları .. Atatürk olmasaydı herkes müslüman kalırdı lafları, Ataturku sevmıyoruz pankartları.. 
Sonra herkesin anlayamayacagı ibadetin geri getirilmesi.
Bir halk böylemi sikilir. Siz milyon kez sikildiniz gıkınız cıkmadı. çünkü yalama olmşunuz, seks bağımlısı gibisiniz , sikilmeden rahat edemiyosunuz illaki bizi sikicek birileri lazım , aha yine sikiyolar. 80 de de siktiler simdide sikiyolar.  

devam unuttum nerdeydim bari habere devam ediyim:

SURİYE DE BOŞ DURMUYOR
ABD ve İsrail geniş çaplı bir ortak tatbikata hazırlanırken, İran'ın bölgedeki en büyük müttefiki Suriye de füze sistemleri ve hava gücünü deneme amaçlı bir askeri tatbikat düzenledi.
İRAN’DAN TÜRKİYE’YE UYARI
İran Meclisi ulusal güvenlik ve dış politika komitesi başkanı Alaleddin Burucerdi, Türkiye’nin Tahran büyükelçisi Ümit Yardım’a, “NATO füze kalkanı sisteminin Türkiye’de kurulmaması gerektiğini” belirtti.

“Türkiye ve İran’ın, aralarındaki kardeşçe ilişkiye devam etmesine özen göstermesi gerektiğine” değinen Burucerdi, NATO füze kalkanı sistemine ait askeri tesisin, İran sınırından 700 km ötedeki Kürecik’e kurulmasının ikili ilişkileri olumsuz etkileyebileceğini belirtti.

Dışişleri Bakanı sözcüsü Selçuk Ünal, 2 Eylül’de NATO füze kalkanı sisteminin Türkiye’de konuşlandırılacağını doğrulamıştı.

İran Meclis Başkanvekili Hüseyin İbrahimi ve Devrim Muhafızları Hava-Uzay Komutanı Tuğgeneral Emir Ali Hacızade, bu ay içinde, “İran’a yönelik olası bir saldırıda Kürecik’i vuracakları” tehdidinde bulunmuştu.


Şimdi senaryo ne?
Ben Amerika ve israil üzerinden dünyayı yöneten adamım. Ben geçimimi silah ticaretinden , merkez bankasından , ve yediğiniz içtiğiniz her bi boktan sağlıyorum , Allah razı olsun..
O kadar malsınız ki ahahahahaa hala gülüyorum ahahaaa . ( harbi güldüm amk )

Hacut şimdi bu amerikada her 10 kişiden 6 sı silah sanayiinde çalışıyo. Ben bu kadar silahı götümem mi sokucam? Bunların kullanılması eskimesi hatta bozulması patlaması inflak etmesi lazım. E ben aslında butun dunya devletlerını yonetıyorum ,  Rusyayı iranı amerıkayı israıli dusman sanıyosunuz ama değil olum hepsini ben koydum oraya yönetiyolar milleti. Halk bunları dusman sanıyo medyayla gazı verdik. Ben bu arada puromu içerken viskimi yudumluyorum , Bir yandan playboy guzellerı karsımda yalaşıyo felan ahahaha ezikler sizi ahahaha . 

Şimdi biz olayı duzenledik , savaş ortamı yaratıyoruz, sizde ınanın tamam mı? bak düşünmeyin gerisini. Şu silahlar patlasın bi , ülkeler çöksün sonra oralara biz yıne kendı adamlarımızı gonderıp yenı sırketler kurup sizi yine sıkerız zaten, Hem silahlarda patlar yenılerını satarız mılyar dolarlara . İran nükleer silah yapsa nolur lan bizde hidrojeni var bunların dünyayı ikiye bolerız ıstesek amk .. 
Neye uzatmaya gerek yok , Lütfen bazılarınız savaşta ölün hacu yoksa drama yönü kalmaz olayın, siz ölün arkanızdan yas yakarlar , bir 20 sene hatırlarlar sizi , Sonra yine biz onları kandırırız kölemiz yaparız. 
Sonra yine kanki oluruz sizin torunlarla bizim torunlar sevişirler , Gençliğe hitabeyi felan kaldırırız zaten okunmaması gerek oyle seylerın , yoksa bu thorn gibi sikimsonık seyler yazan piçler oluşur , aman gerek yok. 
Sizi çok seviyorum 
optm kib bye

Bu tarzı çok sevdim :) 

Türk tankları için hazırlanan hendek bitmek üzere




Evet bu haber yunanistandan. Kaçak göçmenleri  engelleme adı altında bir savaş hazırlıgı..

Hadi dönelim ülkemize..

Köprü ve otoyollar satılıyor 

Maliye Bakanı Şişmek, yakın zamanda otoyol ve köprülerin özelleştirileceğini söyledi.
Maliye Bakanı Mehmed Şişmek, otoyol ve köprülerin özelleştirme kapsamına alınması yönünde Özelleştirme Yüksek Kurulu (ÖYK) kararını yakında çıkaracaklarını söyledi.
Özelleştirmelere hızla devam edeceklerini söyleyen Şişmek, "Köprü ve otoyollar, ilk aşamada özelleştirme programına alınacak, daha sonra da diğer hususlar belirlenecek" dedi.

Bu cumleyı daha onceki yazılarımda ben demiştim lan .tak diye bu haberın gelmesınden tırstım bı anda. ammavelakin,
1) kime satılacak?
2)Ne şartlarda ?
3) Ve sen ey orospu cocugu sen bunları satıyorsun  ve sıcak parayı alıp ekonomıyı buyuk iyi cool gösteriyorsun ama yakında satacak bır seyın kalmadıgında , ve hıc bır sey uretemedıgınde ne sıkım yıceksın?
Ormanları satıyorsun, İstanbulun cennetını 3. kopruyle yok edeceksın.
Denizleri bile satıyorsun. 
Ne bulacaksın satıcak daha sonra?
Ananın amını satacaksın adım gıbı emınım. Gotunu satacaksın.
Eroınmanlar boyledır gencler . Eroın bulmak ıcın karısını bıle pazarlayanlar olur. 
Bu orospu cocukları da paramanlar . Bulmaları lazım.
Yazık gelecek nesilimize . Ama zaten gelecek nesil bunları sorgulamayacak kadar mal yetıstırıldı. Lutfen barı siz cocugunuzu duzgun mantıklı yetıstırerek bunları sorgulamasını saglayın lutfen olum lutfen erkek kız kardeslerım yalvarıyorum amk.

Şimdi bu adamların neden gözünü izmire diktiğini anlayın.

Dünyanın en hızlı büyüyen şehirlerinde İzmir, İstanbul'dan önde

İstanbul ve Ankara'yı geçti

Türkiye'nin üç büyük kenti İstanbul, Ankara ve İzmir, “dünyanın en hızlı büyüyen metropol ekonomileri arasında” yer aldı
.







Rastlantı değilmi son 5 yılda izmir uzerınde ki oyunlar. 
Milletin seçimden once oy kullanamaması. Adreslerinin değiştirilmesi .  Sonra çevre illerden parayla adamların getıttırlıp mitingler yapılması.. Evet ben şahit oldum buna bizzat izmirde miting yapıcaklardı basbaggan bey. Çevre illerden Otobuslerce adam getıttırıldı ve herbırıne 100 tl para verıldı. 
aynısı secımlerde de oldu. Çevre ıllerden  getirilen binlerce insan oy verdi ama yinede çogunlugu saglayamadılar yine.
İzmir KÖY İZMİR. dimi lan  ?
Bak bunu soktular 5 yıl ıcerısınde insanların beyınlerıne. Ne alakası var lan?
Hadi  söyle İzmire 5 kurus para vermedıgını ?  İzmire 5 kurus yatırım yapmadıgını söyle hadi . Bunları da  söylesene olum. 
İzmir bakın size yemin ediyorum , Altın gibi bir yer. 
İnsanlar ( son dönemde gelen ağır krolar hariç ) insanlar cidden özgür. Neymiş dinsizlermiş. Lan orospu cocugu sen dinlimisin?
Hadi bana fatihanın anlamını söyle. bilemezsin. Çünkü sen dindar oldugunu sanan ama dinle alakası olmayan bir oçsun.
İzmir de herkes çağdaş düşüncelidir neredeyse %90. Otobüste insan dövmezler, Mustafa kemal akan sular durur. Bu tabiki bazılarının istemedıgı birşeydir. Adamı karalıyolar o kadar , hacut tam tersı ıslerıne gelmez o halkıda degıstırmelıler. oraların topragını da yemelıler satmalılar. Hemen yapmaları lazım cunku baska yerlerde satıcak fazla bır sey kalmadı  napsınlar?
Farkındamısınız bir şeyin daha ?

Geçen gunlerde dindar bir nesil yetistiricez lafı cıktı.
Nasıl bir dindar nesil?
Soran yok.
Gösteriş için başörtüsü takan, Diz altına kadar etek giyen , makyaj yapan , oje süren , modaya uygun giyinen,  sevgilileri olan, sevişen öpüşen dindar gozuken, ama dinle alakası olmayan , ama bunlara da oy veren, kullanılabılecek, çok şahane bir dindar nesil yetiştirecekler. Ben çok görüyorum bu aralar bu nesili çevrede. Beyaz göt loblarını gösteren etek giymiş bi kız görmüştüm , tanga giymişti göt lobları belliydi . lisedeydim ozman bir alışveriş merkezinde gormustum bu olayı yemin ediyorum. Ve kesin  bunların istediği tarzda dindarlardandı.Ha her başını örten boylemı hayır. Ama hepsını beynı yıkanmıs neredeyse. hacı hoca evlerınde , yurtlarında , alayının beynınde fetonun dusuncelerı.hep onun videolarını ızledıler cunku aglarken.. Feto kım? iyi aglıyo be aggbı :) Feto amerıkanın turklerı kontrol altına almak ıcın  ortaya cıkardıgı bır  ajan. Aboovv bu cocuk ucmus . dimi lan sakırtler. :) goruceksınız herseyı goruceksınız. Bir gun sorucaklar sıze: Hacı dunyada dindar gecındın. Gercegı gormedın , duyduguna gordugune ınandın bir kac vıdeoya, yorum yapan hacıya hocaya ınandın. Senın kendı dusuncelerın olmadımı hıc? hıcmı goremedın? dıye sordukları zaman fatal error verıceksınız. Vermezsenız göt capsimi koyucam lan :)

yoruldum.. Yeter bu kadar. 
Şunu unutmayın , Dindar olan bir adam , Görünüşüne dikkat etmez, ibadet ettiği şeyi bilir, İnanan adamdır, kimseyi incitmez , iftira atmaz..
Bunlar insanları incitiyor, iftira atıyor, kullanıyor, görünüşüne dikkat ediyor, ve inandıgını sanıyor. 

ve biliyorum ki bu yazıyı okuduktan sonra sen kimsin lan orospu cocugu dıycekler. nerden bılıyorsun dıycekler.

ve sunuda bılıyorum .. insanlar yaralarına basıldıklarında inlerler , bir yerleri acır ve karsı ataga gecerler.
Noldu ? bir yeriniz mi acıdı?
Şimdi bunların hicbirini yapmayan '' BU '' olmayan adam , ibadet ettiği şeyi bilen adam , ibadet cumlelerını bılen adam tüm bu herseye alınır mı alınmaz. 
Bu kadar..

savaş dedik , felan filan dedik, sırtı ağrıttık çay da sogudu, bi  petito anca yiyebildik. 
Hadi ebeye selamlar,

thorn





7 yorum:

  1. bir daha ki sefere cay yerine soguk icecek icmeyi denemelisin, sogudu derdin olmaz.

    YanıtlaSil
  2. Köprüde gidiyormuş yaban ellere artık onun içinde 1 bardak su içeriz..

    YanıtlaSil
  3. 1 bardak su içe içe deniz anası olduk arkadaş .. Jolemsi yapıya büründük artık.

    Çay + petitonun yeri de ayrı bu arada denemediniz mi lan hala?

    bu arada tılıçdaroğlunun yüzünde sahte bir gulumseme seziyorum.inşallah yanılıyorumdur.

    YanıtlaSil
  4. hafiz ben boyle durumlarda efes dark icmeyi tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. az once bahcelının, çeheebe ile aaakeebenin ortak çalıştıgını anlatan vıdeosunu gordum. Olabılır , dıkkat edın

    YanıtlaSil
  6. efes dark guzel evet bende seviyorum, iniyim bakkala alayım, gece yazalım birşeyler

    YanıtlaSil
  7. barney bana yardımcı olurmusun? diğer yazılarda ısım kullanmısmıyım onu bulmam lazımç ilk ayı kontrol etmıstım. 2. ay da kalmıstım

    YanıtlaSil

yorumları alalım