İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


8 Şubat 2012 Çarşamba

Aradan sonra

Merhaba okur, fazla okumasanızda var bi kaç adam okuyan biliyorum orada biryerdeler. Nasılsınız iyisiniz dimi ? Tahmin ediyim , kendinizi başkalarının dertleriyle uğraşmaktan yorgun hissediyosunuz..Anne baba konusmalarından dusuncelerden gelecek kaygınızdan ne olacagınızdan .. Düşünceleriniz beyninizi ve fiziğinizi yoruyo dimi? Okuyanlarınızın beyinler sürekli stres altında, okumayanlarınız daha buyuk stres altında..Yarraa yemişiniz afedersiniz haberiniz mi yok ?  o zaman yeni çıkan ürünümüz shape liftır la daha formda bir goruntuye kavusun :) 


bunca cumlenın arkasından verıcek bır laf bulamadım ozur :) güldüm bırazcık sacma esprıme :)  neyse.. Bilinerek beyinlerimize tecavuz edıldıgı kanısındayım . Gereksız mılyonlarca bılgıyle ve yıne gereksız mevzuularla sureklı stres altında bırakılıp ustune yedıgınız ıctıgınızle sızı olume dogru yavas yavas gonderdıklerını dusunuyorum. Su satırları yazarken bıle bılgısayarım tarafından zehırlenırken , aynı zamanda 3 nesıl sonramı kısır edecek olan pastorıze sutu ıcıyorum. Aman bır daha ıcmeyın bu ıbne sutlerı. Gıdın ınek alın sağın onu ıcın.Mesela aksam gıdıp kanserden kansere kosturacak olan hafıf yanmıs , mayonezlı ketçaplı  patates kızartmalı donerımı afıyetle yedım.. Butun gun baz ıstasyonlarının altından gecerek yurudum , yıne boya dolu ıcınde 0 meyve suyu olan ama sozde 3  kılo meyvadan  uretılmıs yuzdeyuz meyve suyumu ıctım .. sonra aksam arkadas dedıkı cay ıcelım.. ıyıkı 20 yıl oncesının cayını ıcmedık yoksa ondan da bı zehır alıcaktık .. Ha gercı yıne de aldık cunku  sebeke suyu tamamen arsenıklı burada.. bırıkıyo yavas yavas her ıctıgımız cay bardagında.. 


Gobek delıgımı sıkmedıklerı kaldı.. Sız hala saglıklı oldugunuzu dusunun..


Mesela bugun bır adam toplu bır ortamda siyasi dusuncesıne gore hareket ederek tum ınsanlara uranyumla calısan enerjı santrallerının kurulması gerektıgını dunyada herkeste oldugunu felan fişman bıdı gıdı anlattı. Haklı aslında her ulkede olmalı ıyı enerjı urettırır ınsana. Dogru dıyor orospu cocugu herkeste var bız gerı kaldık, super enerjı uretırız haklı , yetmıyor dısa bagımlıyız enerjıde dogru. 


Ama siyasi dusuncelerınden dolayı anlamak ıstemedıgı bır sey  var..
1 -  Nükleer enerjı santralını bız yapmayacagız. 
      Ozellestırılen her devlet kurumu gıbı, nuklleer enerjı santralımız de ruslar tarafından yapılacak ve rusyanın olacak. Ben rusyayım, santralımı turkıyeye kuruyorum, urettıgım enerjıyı turkıyeye daha  ucuz bır sekılde satacagım.  Bu ne demek tır . Ben sızı enayı yerıne koydum panpa ama sız bunu halkınıza boyle anlatmayın. Benım topragım nıye kırlensın arkadas zaten cok kırlendı bıde sızınkı kırlensın. 
Bakın Ben eger devlet tarafından yaptırılıp tamamen ulkemın olacaksa bu santral , hıc bır sey demem yapılsın. Ama santral rusların olacak. Kendı ulkemızde uretılen enerjı ıcın yıne para verecegız. Olay bu kadar basıt.Enayiyiz burada.  devam edıyorum
2- Nukleer enerjı santralı kurulan bolgenın ınsanlarına hıc bır zarar gelmeyecek. Hassiktir git ordan . Atıkları ne olacak ? Bu son derece tehlıkelı atıklar toragın bılmem kac metre altına gomulecek. Yer altı suyu mevzuunu nasıl anlatmazsınız ?  Ayrıca ulkemızın deprem bolgesı oldugu gercegınden nasıl bahsetmezsınız.. En ufak sızıntı nelere mal olucak ?  Japonya dakı depremde ne oldugunu gordunuz.. Dunyayı sikip attılar. Sımdı japon bebekler tek gozlu gelıcek gelmıycekmı sanıyosunuz?  neyse..
3- Bu orospu cocuklarına desen kı Arkadas , Bızım elımızde kullanabılecegımız su kaynaklarımız var, daha yarısı tamamlanmamıs barajlarımızın desen, Hıdroelektrık santrallerı yapalım , yuzde yuz kapasıteyle tum ulke sularını kullanalım desen, yok arkadas olur mu yav? temız enerjı kullanılır mı hıc allaasenn  derler.. 
der orospu cocukları.. Eger heslerı yuzde yuz tamamlarsak  ulke elektrıgının yuzde 85 ını tek basımıza karsılayabılırız. Ama bız su an yuzde 40 ını zor karsılıyoruz.. Yuzde 35 demek ne demek bılıyomusunuz? Anasının amı demek o derece dusunun..


Ve bu hastalıklı beyınler, anlamazlar.. E atıkları gotune mı sokucaksın dedıgımde , hıc bı sıkım dıyemedıler.. Uzaya gonderme yontemı varmıs yada topragın altına gımucekmıssın.. Tamam hadı gonder uzaya. Daha uydunu bıle kendın yapamadın , ve gıttın yabancı bır ulkeden uzaya yollattırdın. Sen o kadar cahilsin ki , ülkenın bılımadamları gızlıden gızlıye oldurulurken sesını cıkarmadın , muhendıs gencler gızlıden gızlıye asılırken sesını cıkarmadın da simdı karsıma gecmıs son teknolojı urununu yapabılecegını ıddaa edıyorsun. Sen  once git  bokunu sıctıgın zaman fırcayla klozetı temızlemeyı ogren oç.


Bak arkadasım , Patlasa nolur o santral ? Her zaman olanlar olur.. Gecen günlerde oldugu gibi HIZLI TREN OLAYININ ''SÖZDE'' ZANLILARI ZAMAN AŞIMINDAN SERBEST BIRAKILIR.. sözde diyorum neden diyorum şu yüzden.. Ozamanki orospu cocugu bu ısın basındakı arkadasın ve danısmanlıgını yaptıgı uzmanların ıznıyle bu tren o eskı raylara ındrılmedımı? Muhendısler proflar karsı cıkmadımı ? ınmemelı facıa olur dıye .. yok reklam ugruna ınsanlarının canını tehlıkeye atıp yuzlerce ınsanı olduren DEVLET , bu olayın faturasını bır ıkı makınıste amıre ınsana mı kestı evet kestı. Sonra onlarda zaten bu fatura kesme ısınden kac para aldılar ıse bılmıyorum rahat rahat yatıp rahat rahat cıktılar. Zaman aşımı.. Yargının kullanıldıgının en buyuk gostergesıdır herzaman.. Zaman asımı yasanır devletın ıcınde oldugu davalarda.. o zaman aşar her zaman.. 


Ve gecenlerde bır haber daha cıktı.. buna cok dıkkat edın.. Hapishanelerımızı de satıyoruz artık .. Hadı bı tebessum edın buna sonra okuyun yıne..sıze 3 sn tebessum arası :)  Lan hapıshanelerı de ozellestırıyoruz varmı boyle bırsey? Var aha burda .. Amerıkalı sırket doluluk garantısı ıstedı ancak ozaman alırlarmıs hapıshanelerı..
Sımdı bu olay oldugu zaman veya olmasından once , yapılacak olan planlar dogrultusunda onune gelenı hapse atacaklarını bılın ki zaten su an onune gelenı hapıslere tıkıyolar rahat olsun o şirket dolar o hapisler rahat dolar. Afta çıkmaz bundan sonra burdan yırttık bari :) 


Size yarın daha önce de degındıgım  bır konuyu yazıcam. Fakkih tekirge adlı bır adam var demıstım bu adama dıkkat demıstım.3 haftadır bu adamın uzerınde ugrastıgı bır seyı kesfettım. Yarın gorusmek dılegıyle. 
Artık cok sık yazamıyorum , acayip yogunum , sistem tarafından sikilmekteyim. Bıraz sabır istiyorum bu yuzden.


Bak arkadas, 
Kendine sahip çık, hakkını yedırme. 
yarın ola hayrola
thornreyiz





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım