İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


6 Mart 2012 Salı

Fattik tekirge ile yönlendirmeler

Ben size hastayım dedim dedim n'oldu? ha ? noldu ? 
Orospu çocuğu hala güldürüyo ya kaç gün geçti izleyeli bilmiyorum ama hala güldürüyo .. Adam da hafiften kutsal tip var bunu farkettim aslında. Mal mal konuşmasa sadece susarak dursa insanlar etkilenir kutsallıktan ama adam kutsallıgı hunharca yok etti reyiz. Arkadaş anlatmayın artık fıkra felan, o fıkralar insanlardan duyunca güzel olmuyo emin olun elektronik ortamda dinliyceksin ya da okuycaksın anca öyle guzel.. Hiç bir zaman biri fıkra anlatınca gulemedım lan ben bu orospular yuzunden hafıfce tebessum ettım hıı dedım gulermıs gıbı yaptım. Ebenizi sikerim bi son verın artık bu ızdıraba nolur . 

Şimdi size anlatmak istedıgım kısa bır sey var. Son  yazıda bahsetmiştim aslında. Bu adamın kim oldugu hakkında biraz dusuncelerım belırgınlesmıstı ki en son uzerınde durdugu yazıları gorunce aha tamamen budur dedim. 

Arkadaşlar illumınatı olaylarını bılmeyenınız yoktur..Mesela geçenlerde fringe izlerken bırsey dıkkatımı cektı .. İzleyenler bilir  5-10 dakıkada bır yeşil yaprak göruntusu cıkıyor. Hiç ordasındaki kocaman piramiti gördunuz mu o yapragın?  sürekli  sezonlar boyunca o yaprak 5 -10 dakıkada bır gosterıldı dayadılar pıramıtı dayadılar pıramıtı .. Ayrıca dızıde dikkatınızı cekmelı bazı ogeler.. Ha ben buraya nıye gırdım su yuzden gırdım illumınatı bır gercektır. Alay eden bebişler var hala arkadaş izledıgınız butun Turk dızılerınde bıle mesela '' acemi Çaddı '' vardı bir ara cocuklar full muptelasıydı.. Turk bır profesor turkıyedekı dızılerdekı klıplerdekı sublımınal mesajları cıkarıyordu youtubedan aratın. Adam o dızıde oyuncuların saclarında bıle oluşturulmus SEX kelimeleri tespit etti.. Hala yok efendım biz sikişmiyoruz, yok biz etkılenmıyoruz. Emin olun çocuklarınız sızden daha fazla sex bagımlısı olucak cunku sanal dunyada beyınlerının yuzde 90 ını sexe yonlendırdıler coktan. Ha yarın kızımız oglumuz orda burda ne yaparsa , bilin ki sizin yuzunuzden. Bılgısayar ve televızyon yararlı seyler degıl bunları artık anlayın. Su cocuklara zeka oyunları alın amk , oynasınlar aksama kadar , mesela sehırde yasamayın  sehır dısında yasayın cocuklar sıte hayatında kafayı yemesınler. Kım kıme dumduma herkesde psıkolojık sorunlar baslıyor. Evet bunuda arastırın apartman hayatının ınsan psıkolojısı uzerındekı etkılerını de araştırın bir..

Neyse, sürekli sizi yonlendıren  ve sistemın dısına cıktıgınız anda uzerınızdekı baskıyı hıssettiren bır hapıshanedesınız ve bunların sıstemlı bır sekılde ıslemesinı saglayan örgutler mevcut..

Bence , yüzde yüz emınım , artık kuskum yok.. Bu kürriyetin başına getırılen adam ki sahibide satılmıstır o gazetenın neyse o adam varya Fattik tekirge ,  işte bu adamın ugrasla oturtmaya calıstıgı dusunceler , dikkat cekmeye calıstıgı yonlendırmeler var.  Daha once  bu adam hakkında bahsetmıstım bırazcık okuyanlarınız hatırlar..

bakın ne diyor  :           ( bir çok noktalama işaretini ve bazı harfleri sildim ki başımızı ağrıtmasın bu oç )





Bakın başlıyorum iyice bir okudunuz.. Genelde yazıda tarihi eserleri çalıyorlar felan bilmem ne .. Tamam iyi hoş .. Şimdi bunları gel benim külahıma anlat oç ..

1) bu ülkenin bakanlıkları izin vermiş ki adamlar orada kazı yapıyor . Kaçak yapıyorlarsa sen biliyorsun devlet mi bilmiyor?  Hadi devlet bilmiyor, İlk yazını yazdıktan sonra bılgılenır gereken onlemlerı alır hiç bi sikim yapamazlar.. Sen siki sikiyorsun lan oç  demekki bunların yapılmasında devletın parmagı var!  
2) İllumınatı nin planlarında buyuk israılı kurmadan once insanların ınanc sıstemını kokunden sarsıp aslında ınancı bıtırmek ve yenı dunya duzenının dınıne new age olayına ınanmalarını saglamak vardır. Bu oç fattik  ' in   goruntulu haberlerınde sıze gostermıstım arkasında hep tek goz var .  Rastlantı mı bunlar sımdı? degıl.. bılınclı.. Bir anda bu adamın o gazetede yukselmesı de rastlantı zaten. Neyse.. Bakın Neye dikkat cekıyor ve kullandıgı kelımelere bakın.. inancın baslangıcı.. Sanane lan ınancın baslangıcından .. Kulturel degermızmıs. Arkadas kulturel degerse devlet onu korumasını bılır veya da devletı yonetenler tarafından ızın verılmısdırkı  bu olay gerceklesır ki izin verılıp peskes cekılmesıne sasırmadım cunku ortada bellı bır plan var..

Arkadaslar , uyumayın.. İnsanların yazdıklarının arkasında bunları arayın istiyorum. Aaa adam tarıhı eserlerı korumak ıcın 3 hafta yazı yazmıs. Yok oyle sey.. Inanın yok arkadaş!  Devletinizin istihbarat birimlerinin uçan sinekten haberi var. İstemese hiç kimse hiç bi sik yiyemez bu kadar basıt. Bunlar planlıdır. 
Yazının amacı nedır pekı? 
Bakın insanlıgın ınanc tarıhı dıyor. O zaman mısırlılarda yoktu fıravunlarda yoktu, kuran ınmemıstı felan .. bunların hepsı tırt bakın mesajı verılıyor ınceden.  Sız o ınanc tarıhıne bakmalısınız neye ınanmıslar bakın cok eskı hem dogru olabılır mesajı vermektır bu yazının amacı..

Anlayın artık gerısını yazılardan. 
He gülüm he kafayı tırlattım.
Diyarbakır da en son  otobusu patlattıkları yerde yapılan ( evet pkk saldırısı )  anıta bır bakın ulan. Arasıtırın bunu  orada da tek gozu pıramıtı goruceksınız.Gormezsenız orospu cocuguyum..

olayların nereden cıktıgını anlayın, bunların hıcbırı rastlantı degıl.. Yazılar , gorunduklerı gıbı degıller, bu yuzden ılgınızı bu yonlere cekmeyı basardıysam ne mutlu bana, basaramadıysam  siz normal hayatınıza gerı donun. 

birikmiş bunlar birikmiş, bi bitmedi oçları.

thornreyiz

Ek:  Beni okurken hassiktir aynı benım gıbı dusunuyo dıyenlerınız var mı lan aranızda?İllaki vardır..  Varsa bu kadarını dusundunuz mu bır sorun kendınıze? 

8 yorum:

  1. hep bu subliminal mesajlar yuzunden hatun duskunu olup ciktim di mi yazik lan bana, bu subliminal mesajlar olmasa eli sikinde gezen adam olmayacaktim. seksi subliminal mesaj olarak aklima kaziyanlara lanet olsun.

    YanıtlaSil
  2. barney den beklenmıycek hareketler :) oyle degıl kardesım ama etkısı var bunu bılıyosun. Ayrıca nerelerdeydın hiç gozukmedın?

    YanıtlaSil
  3. buralardayim hafiz bir yere kayboldugum yok.

    YanıtlaSil
  4. gozukmedın be panpa merak ettım her yazıdan sonra yorumunu eksık etmezdın

    YanıtlaSil
  5. hafiz bir donem fazla blog kovalayamadim, bloglara girip yazilan cizilenleri okumadim ondan dolayi oyle oldu ama buradayim.

    YanıtlaSil
  6. tamam, buralarda ol , varlıgın yeter kardeşim

    YanıtlaSil
  7. Turk dızılerınde bıle mesela '' acemi Çaddı '' vardı bir ara cocuklar full muptelasıydı.. Turk bır profesor turkıyedekı dızılerdekı klıplerdekı sublımınal mesajları cıkarıyordu youtubedan aratın. Adam o dızıde oyuncuların saclarında bıle oluşturulmus SEX kelimeleri tespit etti
    sesiğin videoyu arıyorum hala bulamadım

    YanıtlaSil
  8. türkiyede subliminal mesajlar diye arat illaki çıkar kardeşim.. bayaadır yazmadıgımı farkettım bır yazı yazayım

    YanıtlaSil

yorumları alalım