İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


31 Ocak 2012 Salı

Şunu iyi görün!

Ben tarkozy fransanın cumhurbaskanıyım,
Aptullah kül, benim en yakın panpam aynı beyin yıkama kurumundan mezun olduk sıksık gorusur sureklı gülüşürüz.
Benim acilen fransada secimler için oya ıhtıyacım var . Ermenı lobısı buyuk bır destek oylarını almam lazım. Ne yapayım bir anda ermeni soykırımı yasasını meclısten gecırmeye calısayım da o tarafın destegını alayım.
Gecırdım hop destegı aldım.
Ardından onaylamadan bekleteyım , ermenılerı etkıledım nasıl olsa oyları benım oyları alana kadar beklıycem
Yahu zaten oyle bır yasaya butun fransız bılımadamları ve senatorler karsı ama ben dedıgımı yaptırdım oy ıcın.

neyse senatorler karsı goruslerı dogrultusunda boyle yasa gecermı amk dedı.
haklılar da zaten ılk basta dınlemedım adamları.
ha bu arada yasa koltuk altımda , duruyo hala onaylamamı beklıyo.

Bu arada bırde aptullahın panpası var  kertogan. Onunda partısı ıcın oya ıhtıyacı var. Zaten cok karızmatık lıder ımajı yaratmıs  fena goturuyo malı. Zaten yonettıklerının beyınlerı 0 adam bı vuruyo yetmıyo 5 kez daha vuruyo.
Neyse bu adama da oy lazım sureklı guncellıyo oyları yenı datalarla. şimdi bu bıraz laf atsın bana panpalık hatrına . Atıyo atıyo bı sey olmaz. Zaten boykot ettıler gızlı gızlı gerı gonderdıler baskonsolosu gotumuzu yaladı adam yuzune bakmadık ahahahaa mal baskonsolos hala guluyorum ..

neyse bu bana lafları attı sımdı bunu haklı gostercek sekılde ben bu yasayı onaylamıyım. Ne zaman onaylamıyım ?
oyları aldıktan sonra onaylamıyım . zaten 5-10  yıl sonra kım ole kım kala amk . benım yerıme ıllakı yenı adamlar gelır beynı yıkanmıs sırf buyuk plan ıcın calısan. dımı lan?

boylece hem ben kazanayım , hemde panpalarım yani karızmatık lıderle esas panpam kazansın.

cok ıyılık severım, adamlar ampullerıyle aydınlatıyo sızı sayemde  hala bana  kufur edıyosunuz. ayıp lan.
ha olur da onaylarsam , ki zaten bir gun onaylıycaz alayımız istek bu yonde peçeteye yazıp verdıler .. Buyuk plan ıcın alınacak topraklar kadar sevap yazılıcak bana gotum rahat. Olum hep taraflı tarıh oretmısler sıze ondan kufur edıyosunuz yoksa okuz gıbı bellı ermenılere toprak vereceksınız tazmınat olarak sıksenız kurtulamazsınız. Bu benım sucum degıl kı amk. Ha olurda onaylarsam dıye yazıyorum bunları yanlıs anlamayın ha ..yoksa sızı cok sevıyorum ben.  jötem jötem

Ben tarkozy,
kib optm
lukink forvırt tu si yu

11 yorum:

  1. farkli yaklasmissin.

    YanıtlaSil
  2. panpa tek yorum yapan sensın. seni şovalye ilan ediyorum. çok mutlu oldum ciddiyim yeni yazıları girip okuyan panpam var benım :) adresını ver çikolata gonderıcem yeminle bak

    YanıtlaSil
  3. panpa bloga ilk gelip yazilarina soyle bir goz gezdirip takibe alicam demedim mi sana. ben de yalan yok yazdigin yazilarini zaman buldukca okuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Elbette ilk önce şöyle bi göz gezdirilir sonra yorum yapılır tarzın biraz micheal sikkofield gibi tüm ekşiciler mi böyle bilemiyorum o yüzden tahmin yürütmekten sakınıyorum..

    YanıtlaSil
  6. ben direk kendim gibi yazıyorum. Benzetme yapmayın. Maykılında amk ayrıca o kadar dedık piçe bi reklam yap sitende buraya da girsinler diye.
    Anca ülke dışını yazsın piç anca hikayeler anılar yazsın , benım yazma amacım farklı ayrıca.
    özet : maykıl demeyın bana.
    bi de ne ekşisi ? anlamadım taşaksız

    YanıtlaSil
  7. sikkofield eksici degil inciciydi.

    YanıtlaSil
  8. Bu Türkiyeye her şey müstehak,

    Amk öyle böyle adamlar ermeni soykırımı yoktur demeyi suç sayacaklar. İsviçre de falanzaten sayılıyordu.
    Bizde kalkıyoz. Fransaa heey sende kalktın cezayirlileri kestin diyoruz.
    Cezayir başbakanı kalkıyor. Amk sana ne bize olandan diyor.

    Öyle yada böyle dünyanın her yerinde türkler ermenilere soykırım yaptı diye kabul ediliyor, kitaplarında ders olarak anlatılıyor.


    Adamlar lobicilik yapmayı bitirmiş artık 2015 te yani 1915 in 100. yılında da açarlar davalarını, tazminat falan alır iyice siki tutarız.

    YanıtlaSil
  9. ekşi ya da incici ne farkeder micheal'ın tüm yazılarını okudum bunu bilip ya da bilmemem birşey ifade etmez ben sadece üslup kıyaslaması yaptım siz hala ekşici mi incici mi febeli mi diye getirdiniz olayı..

    YanıtlaSil
  10. Ben Iowa City, ABD'de bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim, hastanede yönetimin internette nasıl çalıştığını ve bu yıl insan organlarını alıp satması için tekrar başladığımızı ilan etme fırsatını verdim. Böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postadan bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımızı iyi bir miktarda parayla ödüllendiriyoruz ve Organlarda uzmanız Cerrahide ve donör olarak risk yok o.
    Ve bu bizim e-postamız:
    iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil

yorumları alalım