İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


3 Haziran 2013 Pazartesi

Gezi Parkı Planı - Türkiyeyi Bölme Planı

Küçüklükten beri Atatürk'ü örnek alarak büyümüş biri olarak yazıyorum. Lütfen bu yazımı bunu bilerek , beni anlayarak sakince ve sağduyu ile okuyun.

Bu bloğu yazmamdaki esas sebep olan ve 80 askerin şehit edildiği terör saldırısı olayı ile başlayan ve 2 yıldır günümüze kadar gelen süreçte aklar kara  karalar ak oldu. Buradan siyasi parti mesajı verdiğimi sanmayın demek istediğim şudur ki dostlar düşman düşmanlar dost oldular. Ama aradan öyle bir şey çıktı ki o da dost görünümlü düşman idi.

2 yıl önce 80 askerin Pkk baskını ile vurulmasından sonra ne dedi devlet büyükleri ?  YENİ ANAYASAYI ENGELLEMEK İÇİN YAPILIYOR BUNLAR dedi. Yapan kim ? PKK..

Şimdi şunu düşünün bir.. Yeni Anayasa ile Özerk ve daha sonrasında Bağımsız kürt devletini kuracak olan Pkk o yeni anayasaya zarar vermek ister mi? ( yeni anayasanın referandumunda sizlere ilk yazıda sunduğum şifreyi düşünün )  İstemez.. Olay ne idi? O gün devletin sonunu getirebilecek cemaat devlet ilişkisinde DENİZ FENERİ davasını  aklamak ve o gece herkesi apar topar mahkeme emriyle serbest bırakmaktı. Herkes uyudu..

Ardından Referandum da görüştükleri Öcalan adlı orospu evladı ile birlikte Barış sürecine girildi. 2 yıl önce seni vurmuştu ? Ne oldu ?
Şu oldu sayın arkadaşlarım : Hükümet kuklası tüm basın şunu yazdı  '' ARTIK ANALAR AĞLAMASIN'' Anayı ağlatan devlet , anayı ağlatan pkk  ve bunlar birlikte çalışıyor ankaradan idare ediliyor ama olaya bakın ki barışı kurmaya başlayan da bu ikisi. Düşman görünümlü dostlar  dostluklarını pekiştirecek artık düşman görünmeyecekti anladığınız.

Bütün yandaş aydınlar çıktı demeçler verdi , parayla evet kendilerini parayla satan bu orospu evlatları ardından büyükşehir belediyelerinin konserlerini aldılar , ardından filmleri gösterime girdi bunların. Filminde verdiği mesaj neydi ? ANALAR AĞLAMASIN!!! Tv ye çıktı ve dedi ki bakın şu cümlelere :

'' EMPERYALİZMİ GÜNÜMÜZDE BİR ÇOK AYDININ ELİNDEN ALIRSANIZ KONUŞACAK BİRŞEYLERİ KALMAZ, DÜNYAYI BÖYLE ÇÖZMEYE ÇALIŞIYORLAR.EMPERYALİZMİ FAKİR ÜLKELER DAVET EDERLER ÜLKELERİNE Kİ GELİŞSİNLER DİYE ZENGİNLEŞSİNLER DİYE . BEN EMPERYALİZMİN YORUMLANMASINI YANLIŞ BULUYORUM ,İYİ BULUYORUM.

Ardından yönetmeni olduğu filmine değinerek : '' DÜNYADA TÜM ANNELER ÇOCUKLARINI ORDUDAN ALSALAR DÜNYADA Kİ TÜM ORDULAR KALDIRILSA SAVAŞ OLMAZ. ANNELER AĞLAMAMALI ARTIK ÜLKEMİZDE DE.. ''

Ardından aykırı soruları soran adam şunu soruyor : '' NE YANİ BAĞDATTA ÜSTÜNE BOMBA YAĞAN ANNE COCUGUNU ASKERDEN ALMALI MI? ''

Cevap ise çaresizlik dolu : '' SİZİN BU POLİTİK SORULARINIZA CEVAP VEREMEM BURDA FİLMİMİN TANITIMINI YAPIYORUM. SİZ TERÖRÜ SAVUNUYORSUNUZ''

Hemen suçlama atağa geçme ...Buna piskolojide ne denildiğini biliyorsunuz .. Göt Tutuşması deniyor sayın arkadaşlar  .. İtin canını yakarsanız ,saldırır...

Dönelim hikayemize.. 1 yıl boyunca bunun gibi kelimelerle insanların bilincine ARTIK ANALAR AĞLAMAMALI  fikri  basın yoluyla yerleştiriliyor. Sonra ne oluyor ?

Hükumet PKK ile barış görüşmelerine başlıyor. Leyla zana çıkıyor ve şu cümleyi kuruyor : '' RTE BEY BİZE GÖRÜŞMEMİZDE YENİ ANAYASA DA ÖZERKLİK VERECEĞİNİ SÖYLEDİ AMA BİZ ARTIK TAM BAĞIMSIZ DEVLET İSTİYORUZ'' diyor.. İnanmayanlar Kurriyet adlı gazetenin geçen yıl MART AYI  röportajlarına baksınlar arşivinden . İnşallah kaldırmamışlardır.

Sonra Kanka can ciğer Esad ile araları bozulmuş gösteriliyor. Uçaklar düşüyor , sınıra bombalar geliyor gerilim artıyor. ESAD , PKK nın YERİNİ ALIYOR!!! Bakın burası çok önemli. Esad gözünüzde PKK nın yerini alıyor artık pkk tehdit değil. TV lerde gazeteler de terör örgütleriyle halaylar çekiliyor artık onlar düşman değiller! Yeni DÜŞMANINIZ ESAD!

Ardından REYHANLI OLUYOR. Tüm emniyetin haberi olmasına rağmen , Bırakılıyor,  insanların öldürülmesine göz yumuluyor. Ayrıca aman kanıt bulunmasın diye ŞEHRİN KAMERALARI SEHVEN BOZULUYOR!!! AYRICA ALTINDAN BİLİN KİM ÇIKIYOR ? ESAD ÇIKIYOR ESAD... Neyse tamam Esad adlı abimiz artık düşmanımız oldu..

Ardından Neden se hiç özür dilemeyen İsrail suriyeyi yavaştan bombalamaya başladığı için Bizden Obama reyizin diretmesi üzerine özür diliyor. İsrail artık düşman değil...

Sonra bu olan olayların hiçbirine sinirlenmeyen halkımız Taksimde artık patlıyor, Tüm TÜRKİYE genelinde örgütleniliyor ve sokaklara çıkılıyor. Soruyorum Bu ÖFKELİ KALABALIK  Reyhanlı da neredeydi? Soruyorum Bu KALABALIK 80 askerin öldüğü terör saldırılarında neden çıkıpta doğuya yürümedi ?

Soruyorum ALLAH aşkına PKK BAYRAKLARI AÇIP  TÜRK BAYRAKLARI YAKAN TERÖR ÖRGÜTÜ YANLILARINA MÜDAHALE ETMEYEN POLİS NEDEN GEZİ PARKINDA İNSANLARA MÜDAHALE ETTİ ?

Hepsi SEHVEN...

Şimdi şunu bir anlayın.. Ben bu yazıyı yazarken dahi  Dışarıda gecenin 01.30 unda eylem yapan insanlar ve balkondan susun lan şerefizler diyen insanlar arasındaki uçurumu ne yarattı ?

Türk Türke düşman olurken PKK yanlıları Türkleri Provake ederken  Hükumet Yeni anayasayı hazırlarken ve sizi bölmek üzereyken  Siz bunun bir oyun olduğunu anlayamadınız mı?

Size Tüm yazılarımda bahsettim. El cezire Basını  Cnn basını dedim dünya genelinde olan karmaşıklıkların altında hep bunlar var dedim. Bu basın organları tğm dünyaya TÜRK BAHARI DİYE HABER VERMEDİ mi ?

Anasını siktiğim AMERİKASI ÇIKIP EYLEMCİLERİ DESTEKLİYORUZ DEDİĞİN DE DE Mİ ANLAMADINIZ BU İŞİN ALTINDA BİR BİT YENİĞİ OLDUĞUNU ?

Bakın arkadaşlar, BDP Eşbaşkanları da destek veriyor, dikkat edin arkadaşlar Amerika da destek veriyor. Neye veriyor?

RTE YANLILARI İLE ATATÜRK YANLILARININ  VATANINI SAVUNMAK İSTEYENLERİN AYRILMASINA. Bu planın ikinci safhası RTE YANLILARININ DA SOKAĞA İNMESİ VE KAĞOS ORTAMI..

Bak internet delikanlısı , Aradan kılı çekerek çıkaracak olan PKK ÖCALANI İMRALIDAN ÇIKARACAK BU KARGAŞADA VE HİÇ BİRİNİZ BUNA TEPKİ VEREMEYECEKSİNİZ.
ARDINDAN YENİ ANAYASA ÇIKTIĞINDA ÖZERK KÜRDİSTAN KURULACAK AMA TEPKİ VERECEK BİRLİK BİR GÜCÜNÜZ OLMAYACAK ÇÜNKÜ SİZ BUGÜN AYRILDINIZ.

SİZ AKP NİN SİZ CHP NİN SİZ BDP NİN OYUNUNA GELDİNİZ.

CHP NASIL ELE GEÇİRİLDİ ARAŞTIRIN... CHP NASIL YALAN FOTOĞRAFLARLA SAF MİLLİYETÇİ DUYGULARI SÖMÜRÜP İNSANLARI GALEYANA GETİRDİ ARAŞTIRIN.

RTE TELEVİZYONA ÇIKIP SİZ YÜRÜYÜN BENDE 1 MİLYON ADAMI YIĞARIM DİYEREK SİZİ BÖLDÜ AYIKIN ARTIK!

PKK EŞBAŞKANLARI NASIL EYLEMCİLERİ DESTEKLİYORUM DEDİ VE ARDINDAN ÖCALANIN ÇIKARILMASI GEREKİYOR DEDİ AYILIN!!!

DEVLET  VE  PKK SİZİ BÖLÜYOR.

İçinde sizi kullanan partiler var. EY BU VATAN İÇİN CANINI VERECEK KARDEŞLERİM. EY ATATÜRKÜN KURDUĞU BU ÜLKEMDE YAŞAYAN VE BENİ BİRAZ ANLAYABİLEN KARDEŞLERİM. ESAS OYUNU GÖREMİYORSUNUZ. KÜRDİSTAN KURULDUĞUNDA BİRLEŞECEK BİR GÜCÜNÜZ OLMAYACAK. ŞU AN BİRLEŞTİĞİNİZİ SANIYORSUNUZ AMA NÜFUSUN YARISI SİZE DÜŞMAN OLDU. ONLARLA DA BİRLEŞTİĞİNİZ ZAMAN BU ZULMÜ BİTİREBİLİRSİNİZ. DÜŞMAN OLMANIZ AKBABALARIN İŞİNE YARIYOR LÜTFEN KENDİNİZE GELİN.

Ve siz bunlarla uğraşırken Cuma gecesi Meclis Doğuda k petrol aramalarını ÖZEL ŞİRKETLERE VERDİ. HABERİNİZ VAR MI? yok. tebrik ederim uyutuldunuz. Neden şimdi ? NEDEN  KARAMEŞMEŞ BEY KÜRDİSTANDA PETROL KUYUSU BULDU DİYE HABER YAPILDI HEMEN ERTESİ GÜN BİLMİYORSUNUZ.. İLGİLENMİYORSUNUZ.. Neden İSRAİL DOGUYU SINIRLARINA KATACAK ? Soruyorum sizlere bütün bu soruları... Aldığınız uyku hapını bırakın , gidin bir yüzünüzü yıkayın.

Ve ben bunları gördükçe kahroluyorum. Bu olaylar bittiği anda veya bitmeden öcalan hapisten çıkarılmazsa bir daha yazı yazmayacağım.

Sözüm sözdür.

Dediklerimin çıktığını görmezseniz bütün bloğu silip siktir olup gideceğim.

Saygılarla.
Thorn

23 yorum:

  1. Hocam kesinlikle düşüncelerinize katılıyorum. Fakat bu yazınızı pek gale alan yok cunki beyin zaten yıkanmış.

    YanıtlaSil
  2. Yayın arkadaşlar. Tek isteğim budur yayın internette bu yazıyı

    YanıtlaSil
  3. Tayyip Erdogan'in butun olaylara karsi yangina korukle gitmesi, kendi tabanini kiskirtarak, koca bir milleti hedef gostermesi, butun bu bolunmenin kanitidir. Ne yazik ki artik cok gec, Turkiye ortadan ikiye paramparca dagilmistir. Toparlamak icin yuzyillar yeterli olmayabilir. Karanlik gunler kapida, Turkiye adina uzuluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim, umudunu yitirme , derin çalışan ekipler var bu konularla . Sanma ki tüm uyutmalara karşı durmayanlar var. Umut her zaman tohumdur. Bir yağmur yağar filizlenir, bir yağmur yağar yeşerir.

      sağlıcakla kal

      Sil
  4. okumadım daha doğrusu kim okuyacak bunu ama inşallah iyi yazmışsındır

    YanıtlaSil
  5. panpa ekleyeyim leyla zana ile filistinli bir aktivist kadın da israil meselesinden tartıştılar..zana kaltağı israili savundu amına gömdüğüm..

    YanıtlaSil
  6. Hasan kardeşim , Çünkü hepsi büyük ortadoğu projesi için çalışan EŞBAŞKANLAR. Neden militanlarını yetiştiren sahibine havlasın o köpek? Kürt kardeşlerime acıyorum , bağımsız olacaklarını sanıyorlar.. İsraile bağlandıkları zaman görecekler bağımsızlığı.

    YanıtlaSil
  7. Senin ben beynini sikeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyur sen benim beynimi sik. İnşallah yazdıklarım yanlış çıkar , inşallah sizin dediğiniz gibi halkın istediği yerine gelir, benim de isteğim ve dileğim bu. inşallah diyorum bak bu halk hareketinin altından hiç bir şey çıkmaz vatanımız bölünmez. eğer o yazıda yazdıklarım olmayacaksa sen benım beynımı sık helal olsun sana.

      Sil
  8. Peki öneriniz nedir ? Halk sussa da bunlar olmayacak mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halk nasıl susacak? Halk 2003 sürecinden beri , yargı ele geçirildiğinden beri terör saldırılarından ber beri beri beri beri beri susmasaydı keske. Halk hep böyle olsaydı keske. Ama hep bir olarak , ayrılmadan bir arada olsaydı keske.

      benı anlayan anladı

      Sil
  9. özet geç piç

    YanıtlaSil
  10. Unuttun sanırım:Bu sivil direniş!
    Affedersin Türk dizisinde olmaz bu kadarı amk.Bütün partiler bir araya gelip komplo kuracak ee o zaman ülkede kim var ?Tkplilerle "Bir kaç çapulcu" için mi bütün bunlar.
    Ya bu adamlar bir birine günahını vermeyen adamlar hbi baksana sende işine.Senin yaptığın Akp sempatizanı olarak insanların aklını çelmek sanki ben bunu "anlamadım".
    Ayıldıkta geldik!Ülkede bütün siyasi yapılanmayı adam akıllı düzeltmeden geri dönüş yok.Senin gibilerde bu fanatik fetişizmin kurbanı olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU cevabımı okursun inşallah diana kardeşim,
      Ne kadar cahil olduğunu görmen için yorumunu da silmeyeceğim. Neden cahilsin? 50 yazı boyunca AKP ye kufretmıs bır adama diyorsun ki akp sempatızanı. Çunku hıc dusunmuyorsun bır bakayım ne yazmıs ne demıs? tipik bir cahilsin.

      2.. olarak şunu bil. Halk hareketi olduguna bır sey dedım mı? hayır.. POLİSİN MÜDAHALESİ SONRASI ARTAN TEPKILERE GORE OLUSAN OLAYLAR. Polisin müdahalesi bir planın parçasımıdır ? evet.. Planı görmen gerekiyor beni anlayabilmen için. Her beyin yapısı herşeyi anlayacak diye bir şey yok zorlama kardeşim yanmasın makina.

      Komplo bunlar komplo. boşver sen

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Yazında doğru noktalar var, ama olaylara daha tarafsız bir gözle bakmalısın.
    Öncelikle yazının başlığında "gezi park planı" diyorsun. Kim neyi planladı?

    Polis de halk da 25 mayıs'ta haziranın önceki hazirandan farksız olacağını düşünüyordu bence. Neyse bu benim tahminim, perde arkasında neler var ben de bilmiyorum, sen de bilmiyosun.

    "Reyhanlı olayında, askerler şehit olduğunda bu halk neredeydi?" sorusu gezi parkı olayının plan olduğunu değil, aksine, kendiliğinden geliştiğinin en önemli kanıtı bence.

    Halk evdeydi, sinirleniyordu, yıllardır olduğu gibi bir şeyler yapmak istiyordu. Dışarı çıkarsa sopayı yiyeceğini biliyordu. Kendini öne atıp sopa yiyen birkaç kişiyi görünce herkesin bardağının taşmasına birkaç damla kalmış olması, o kadar da büyük tesadüf değil, sen de katılırsın herhalde buna. Olayları benden daha iyi biliyorsundur, gerisini anlatmaya gerek yok.

    Olayların kaynağında halk değil bir başkası olsaydı, kim olursa olsun, dediklerini sonuna kadar destekler, yazını yayardım.

    Halkın başlattığı bir olayın yanlış olduğunu anlatmana ise kusura bakma, yardımcı olmayacağım.

    İyi niyetli olduğunu hissediyorum, çok iyi bir taklitçi değilsen. İyi niyetliysen, ve kendine Atatürk'ü örnek aldığın konusunda da samimiysen, şunu da biliyosundur ki AKP tayfasının Atatürk'e ilk saldırıları cumhuriyetin tepeden inme olduğuyla ilgiliydi. Ki katıldığım noktaları da var. Başka yolu yoktu, o ayrı. "Tepeden inme" bir cumhuriyet 90 yıldır ayaktaysa, halk hareketiyle gelen şey ondan daha güçlü olacaktır. Ülke halkın, devletin görevi halkın iradesini yerine getirmektir, onu şekillendirmek değil.

    İyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1) tarafsız oldugumu oncekı ozellıkle ılk yazıdan baslayarak okursan anlarsın
      2)Hukumet polısın saldırısını planladı.
      3) Olayların kaynağı halk değil, zulme karsı koyma artık boğaza kadar geldi içgüdüsü , ve bu ortamı hazırlayanlar da hukumet.. bu plandır işte , bunu anlaman lazım , bölünmen için uygulanan plan budur.
      4) olayı halka saldıran polisin başlattığını görün artık. emrin nerden geldiğini görün artık.
      5) Halkın iradesini yerine getirdiği nerede görüldü? Yasama yürütme yargı üçlüsünü bozduğu anda halkın iradesi hiçe sayılmıştı zaten..
      6 son olarak lütfen en baştan yazıları oku tarih sırasına gore anlarsın kendı yanlıslarını zamanla.

      Sil
    2. Tarafsızım , bak yine söyluyorum akp li veya sempatızanı degılım, Atatürkle büyümüş onu anlamış bir insanım. Ailem sol görüşlüdür ama ben sağ ve solun ne oldugunu veya olmadıgını anlamış, dünyaya çok farklı açılardan bakan bir insanım beni anlayabılmen ıcın ya sohbet etmen yada en bastan yazılarımı okuman gerekir..

      ha bu arada , iyi geceler kardesım benım.

      Sil
  13. kardeşim bence hiç bekleme sen bu blogdan tasını tarağını topla git. Kalemi ele alıp birşeyler karalamak kolaydır önemli olan kalemi kontrol etmektir ancak sende buna dair hiçbirşey göremedim malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın durak,
      Edebiyatçı değilim ben güzel cümleler kuramam. Fikrimi ortaya koyarım. Yahu işte bi anlasanız . İlk yazımda yazdım benden edebiyat gerektiricek cümleleri beklemeyin bunlara takılmaın düşünceyi anlamaya çalışın diye. Ha sen de şekilcisin , düşünce önemli değil şekil önemli diyosun. Senin edebiyat görememen inan sikimde değil, düşüncemi anlatmam önemli benim.

      malesef...

      Sil
  14. Daha önce bir arkadaş daha söylemiş bunu ama ben yine de bir cevap istiyorum. Evet, söylediklerin bence gayet makul şeyler ama anlamadığım nokta şu; eğer bugün halk direnişten vazgeçse ülkenin tahmin ettiğin geleceğine dair ne değişecek? madem zaten hiç söz hakkımız yok, olmayacak öyleyse bu yazıyla neyi engellemeye çalışıyorsun. Diğer grupla da birlik olalım demişsin görmüyor musun taban tabana zıt görüşlere sahibiz sadece görüş meselesi de değil bu o insanların KARNI DOYUYOR ONLARIN YANINDA. Ayrıca sorgulamadan biat ediyor adamlar neyi anlatıp ne için yardım isteyeceksin hepsinin rahatı zaten yerinde. Bence kısır bir döngü bu o nedenle ölü gibi tepkisiz kalmak boyun eğmek yerine en azından mücadele etmedik demeyiz

    YanıtlaSil
  15. İşte zaten sorun hep bu kardeşim. Dünya düzenini değiştirmek istesen kimse düzenin dışına çıkamıyor çıkarsan sokaklarda sürünüyorsun. Bu da aynı ikilemde bir olay. Hani şu an halkın çok iyi bir niyetle sokağa çıktığını gözlemliyorum, ama özellikle ortalığı karıştıran belki de maaş alan bu işler için insanlar görüyorum. Halkın hareketine çamur atılıyor ve istenilen yöne yani bölünme yönüne çekilmeye çalışılıyor. Eğer bu hareketin sonunda bölünmeye izin verilmezse yine bu halk tarafından herşey mükemmel olacak. Bu yazı sadece eylem yapanlar için değil aynı zamanda evinde o eylem yapanlara yeter lan şerefsizler diye bağıranlar için de yazılmış bir yazı. Onların da onlara destek vermesi gerekiyor.
    Yoksa olaylar şu an bırakılsın diyebir dusuncem yok bırakılırsa hersey daha kotu olucak ama devam ettıkce de kullanılacagı goruluyor. Ben sadece sonucunda bu olucak diyorum inşallah şu an beni anlamışsınızdır. Eğer dediklerim olmazsa çok güzel olacak herşey. Hadi hayırlısı başka bir şey diyemem

    YanıtlaSil
  16. Aynı umutları paylaşıyorum seninle. Umarım kardeşçe bu sınavı da veririz, teşekkürler.

    YanıtlaSil

yorumları alalım