İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


24 Haziran 2013 Pazartesi

GELİYOR

PKK’da legal siyaset yapacak

BDP Genel Başkan Yardımcısı Gültan Kışanak, “Bugün artık bir inşa hareketi olarak geleceğimizi kuruyoruz” dedi.

Kışanak, Mezopotamya Vakfı’nca eğitim dili Kürtçe olan ilk üniversitenin kurulması çalışmaları kapsamında Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu’nda düzenlenen Mezopotamya Vakfı Kurucular Kurulu Birinci Toplantısı’nda konuştu. Başlangıçta itiraz hareketi olarak başlayan mücadelenin inşa hareketine dönüştüğünü belirten Kışanak, İmralı’ya gitme konusunda da şunları söyledi: “Beklenti devam ediyor. Umuyoruz en kısa zamanda gerekli bürokratik işlemler tamamlanır. Görüşmenin ertelenmesine ihtimal vermiyorum. Böyle bir şey olacağını düşünmüyorum. Bu kadar önemli tarihsel bir süreç başlamış. Bunun devam etmesi yönünde herkesin iradesinin hâlâ var olduğunu görüyoruz. Hükümetin de, bizim de PKK’nın da bu konudaki yaklaşımı devam ediyor.” Daha sonra partisinin gençlik meclisinin eyleminde konuşan Kışanak şunları söyledi: “Çözüm için Öcalan’a demokratik mücadele içerisinde yer açma zorunluluğu bulunuyor. Eğer biz güçlü bir şekilde bu süreci ilerletebilirsek, demokratikleşmeyi ve barışı sağlarsak,  normalleşme sürecine geçebilirsek PKK’da legal siyaset yapacak.” 

Gezi planı Türkiyeyi bölme planı yazımda bahsetmiştim. Sürecin sonunda çıkmazsa yazmayacağım diye. Bakın başladı yavaş yavaş. Geliyor...

Şimdi çok mutluyuz dimi evde oturan tasmalı %50 ?  Ben %50 yi zor tutuyorum evde ne demek? Sizin köpek olduğunuzu evde tasmaladığını söylüyor adam size .. Hüloooooğğğ!

%50 felan yok arkadaşım.Hepsinin beynini toplasan %2 insana denk gelmez!
Çok gerizekalı saçma sapan örümcek beyinli bir zihniyetle mücadele halinde bu millet. 

Taksimdeki insanların arasına sızan ve ortalığı çıkarlar uğruna alevlendiren şerefsizler siz de çok mutlusunuz dimi? Teyzeler , öğrenciler , amcalar yürürken siz nereden geldiniz de  ortalığı bir anda sikip bıraktınız? Kimden ne kadar maaş alıyorsunuz?

Ve şunu görün artık olayların körüklenmesi gündemin sürekli bununla meşgul olması kime yarıyor? Bunlara yarıyor işte. Bunlara yarasın diye BAŞBAGANINIZ BUGUN CIKIP POLIS AKADEMISINDE ''EYLEMCILER POLISLERE SALDIRDI SIDDET UYGULADI DIYOR!!!'' INSANLARI BÖLÜYOR. Böldükçe kazanıyor. 

Geçmiş olsun. Ben 2 yazı önce yazdığımın yine oğru çıktığını gördüm. Vatanınız bölündüğünde '' öyle bir şeye izin vermeyiz biz aklın alıyomu senın ? biz sadece bu çapulculara karşıyız '' diye  maraz atan %50 , sizin ben ecdadınızı sikeyim.

Yazmıyorum yazmıyorum , dayanamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumları alalım