İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


8 Haziran 2013 Cumartesi

BU SON YAZIDIR , VEDADIR

Bir daha yazı yazmayacağım. Bu yazdıklarımın saçmalığından veya yanlışlığından değil artık gücümün kalmadığındandır. Artık ben haberleri okurken ve saklarken , ardından bunları size yazarken  dünya genelinden gelen yalanları  ve Türkiyemin içine battığı yalanları gördükçe ruhsal olarak çöküyorum.

Ha diyeceksin ki ülke bu haldeyken ruh halin bozuk değil mi? Bozuk ama emin ol haberleri okurken ve yalanları görürken daha da bozuluyor. Yazarken küfretmemin nedeni herzaman buydu zaten..

Size en baştan beri yazılarımda dikkatinizi çekmesi gereken yerleri belirttim. Dünya genelinde küresel güçler ve bunların haberlerini yapan ajanslardan bahsettim. Yalan haberler arasındaki ilişkilerden bahsettim.  Büyük ortadoğu projesi adı altında ülkemin bölünmeye itildiğinden bahsettim.

Bakın , siyasi fikirlerini paylaşsak veya paylaşmasak da (insanların nerede duracağı kendini ilgilendirir )  şu adamın dediklerini dinleyin bir. Bu adam kim bilmiyorum , sizde bilmiyorsunuz belki , hiç önemli değil. Dünyayı 2 ye ayırın gözünüzde. Birinci yarısı Doğru olan  ikinci yarısı yanlış olandır.  Dininiz varsa buna melek - şeytan diyin, dininiz yoksa Doğru - yanlış diyin , Başka bir adamsanız aydınlık - karanlık diyin ne derseniz diyin. Yeterki doğru tarafta olun.

Lütfen ilk yazıdan başlayarak bütün yazılarımı okumadan benim hakkımda yorum yapmayın. Lütfen saçma sapan insan olmayın. Bundan sonra zaten beni anlamış biri iseniz gördüğünüz olayları süzeceksiniz ve doğruları anlayacaksınız.
Lütfen televizyonlarda  gazetelerde yazan hiç bir şeye inanmayın. Lütfen internette asılsız bilgilere itibar etmeyin. Lütfen araştırın ..

Bakın bu adam neler diyor...
Yazılarımın genelini okuyanlar aynı konuları görebildiğimizi anlar. Onun elinde internetten edindiği hack belgeleri var benim ise yok.

Helal olsun bu arkadaş her kimse.
Sakın üşenmeyin 2 saatinizi ayırın izleyin. 
http://www.youtube.com/watch?v=4wGlXxz_5Dk

http://www.youtube.com/watch?v=uKr4WqLMB58


http://www.youtube.com/watch?v=h7_pGRYdH4M


http://www.youtube.com/watch?v=3LBKOdvrL3Y  Bu videoya dikkat edin. Dinin ne hale geldiğini görün. Diyor ki mülüman müslümana gidip müdahale edebilir Irakta öyle olmadı ecnebi girdi  oraya iyiki ırağa girmedik. E hocam Amerika da suriyeye girecek denildiği anda bir düşünüyor.. ıııııııııı   öyle de olsa caiz caiz... Vay be arkadaş. Şehitliğe de karar verdi haşa Allah kesildi. Bu cesaret dini inancı olan bir adamda olabilir mi? Bu adamlar nasıl satıyorlar kendilerini arkadaş?

http://www.youtube.com/watch?v=vSpOkgXo5dE  siz bu adamın ne olduğunu anlayacaksınız.  Bakın önce insanlar öldürülüyor diyor , sonra diyor ki  Öyle söyleniyor ben 1 tanesini kesin olarak biliyorum. Kesin bir bilgi yok .. Nasıl da hükumet korumaları.. Provakatör diyor, vatandaşını öldüren devleti görmüyor. Vatandaşını öldüren devlete söven vatandaş haksızdır diyor.  Değişik kafalar var.. Doktorlar polis tarafından yanlış rapor verilmeye zorlanmış, ama polis bunu Türkiye olarak bize yakışmaz olduğu için yaptırmıştır.. Adam Polyanna.  İsim verin kim öldürülmüş ?  Yaaaa  isim mi vereyim şimdi ? kem küm... Söyle arkadaş kaç para alıyorsun hükumetten ?


Kendinize iyi bakın arkadaşlar. Bu macera burada biter.

2 yorum:

  1. iyi bile dayandın aslında,benim takip ettiğim sayılı siteden birisi bloğun,ve edindiğim azıcık bilgi bile topraktaki ceddimi çıkartıp sikmeye yetiyor.o "peki napacaz hocu o zaman" sorusunun cevabı olmayışı,"her halk hak ettiği gibi sikilir" anlayışının verdiği hafiflik..yıllardır süregelen vatandaşı sgme kampanyalarının meyvelerini topluyorlar adamlar.ben her zaman ne kadar sikildiğimizin bilgisinin yetersiz olduğuna,o yarağın başının sandığımızdan daha derinde olduğuna inandım.gösterdiğin çabanın elbet bir etkisi olacak,ama zamanı var daha.ve şunu biliyorum ki,bırakırsan olacak ufacık etkiden bizleri mahrum bırakırsın.her haltın faydası var bizlere.gitme sana çay demleyeyim.bi tane de vinston ateşlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim, en azından ara verdim diyeyim.Bu ara ne kadar sürer bilmiyorum ama içimdeki vatan sevdası ve insan sevgisi fala uzun sürdürmez biliyorum ama insanlara konuşurken bile cehaleti görmek beni çok yordu bu ara tükendim . Toparlanmam lazım içim gidiyor yeni oluşumları takip ettikçe yazasım geliyor ama dinleneceğim . İnan yazmak çok büyük bi enerji gerektiriyor. belki ileride blogu da toparlayabılırım. duzenleyebılır argoları kaldırabılır tum ınsanlara ulasmaya calısabılırım. mumkum oldugunca cok yaymaya calısın. Reklam gelırı felan gozetmedım hıc bır zaman farkındasın bunun. Bir gün herşey değişecek. Buarada yazamadım ama dikkat edin yeni referandum dediler. Acaba bunun da bir şifresi olacak mı sayılara odaklanacağım. Açık bir şifresi var milliyetçi kesim 2 ye bölündü ve halk beni destekledi bakın bundan sonra vatanı da bölsem halk benden yana imajı.. neyse bakalım ne olacak. sağol , sağlıcakla kal

      Sil

yorumları alalım