İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


23 Haziran 2012 Cumartesi

Ve süreç başladı

Geçmiş olsun Türkiyem.

Bugün büyük acıların yaşanacagı günlerin başlangıcıdır. Kaç can kara toprağa şeytanın oyunları için girecek kaç can ömür boyu gözyaşı dokecek haberiniz olsun.Şimdiden öleceklere mekanı cennet olsun diyorum. Bu belki ben olacagım belki siz olacaksınız.

Sonra olaylar karmaşıklaşacak , Kürdistan kurulacak , 2023 hedefi gerçekleştirilecek.

Mehdi gelecegıne ınanmıyorum. Fakirlere , umutsuzlara kurtulacagız umudu vermek ıcın yapılmıs bır dın degıstırmesı oldugundan suphelıyım.

Bugun yüzde yüz eminim o uçağı düşürenler aynı amaca hizmet eden orospu çocukları. o uçağın oraya gitmesinin emrini verenler , gittiği  anda planlı bir şekilde indirenler   , aynı amaca hizmet eden insanlar. Birbirlerine zıt görünseler de  oyunlarını başarıyla oynuyorlar. E zaten bu yüzden devlet tiyatrolarının özelleştirilmesine bir şey demedim. Çünkü devletimiz çok güzel oyunlar oynuyor hergün be kardeslerım.

Referandumda evet diyen Yüzde 52  .
Bu olanların ve olacakların hepsi sizin sucunuz.
Sizinde ananızı sikeyim. Bilin ki  yarın ölecek olan insanların tüm gunahları sizindir. Yeriniz mezar değil çöplük olur inşallah.

Ben üzülüyorum, ben üzgünüm . Ya siz ? ''suriyenın anasnı çükeriz '' '' Savaş olsun biss çok güclüyüss'' felan ..

Ne gücü lan ? ordunuzun neyi nerde bılınıyo . Yazdım bunu kozmık oda baskını olayında. Sizce  sans eserı mıdır ki bugun Bulenk arıng adlı adamın cıkıp '' kozmık oda baskınında aramalarda ne bulundugunu yemın edıyorum ben bıle bılmıyorum '' demesı ?

Yarın bir gun ordunun fos oldugu direk pes ettıgı soylenınce kendılerını haklı gosterecekler . Bunun sınyalı bunlar.. Kozmık odayı arattılar ordan alındı bılgıler dıycekler askerıyeye suc atıcaklar aratmasay dı diye..Boylece sudan cıkmıs  AK KAŞIK oluvericekler .


Düzenınızı ve bu duzene destek veren tum orospu cocuklarının anasını avradını gelmısını gecmısını yedı ceddını  sikeyım dıycem ama sikmeye gerek yok . Gelicek amerkan israıl kurt ortak ordusu , seve seve sıkıcek sız raad olun.  Fırattan gelen elektrık enerjılerınız kesılınce , elektrıksız kalınca gorucem ben sızı.
Kahraman bir maraşınız olmayacak ! Şanlı bir urfanız olmayacak ! Kayak yaptıgınız erzurumunuz olmayacak ! Surlarını gezdıgınız dıyarbakırınız var ya orası baskent olacak baskent. Bunu su ankı başbakiko söyledi kendı ben yapıcam bunun ıcın gorevlendırıldım dedı ve sız bıle bıle bu vatanı sattınız.

Tebrık ederım ,
alın Yarrak
gotunuze sokarsınız.
Cunku sız boyle bır ıbne evladısınız.

3 yorum:

  1. uzamanların söylediği şu
    suriye 1 km içeri girdi vurduk diyor (açık tehdit gel saldır yiyorsa)
    uçak 1 km yi 2 saniye içerisinde gidiyor vurulduktan sonra düşmesnide düşerken gittiği mesafesini vs katar iseniz bu sınır ihlali dehildir 1
    2 cisi radar sisteminde uçaklar kodludur ve dost ve düşman ülkeler diye gözükür.
    uçağın türk üçağı olduğunu bimiyorduk yalanı çürür
    + bu uçak daha önceden beri izlendiğinin kanıtı ve +
    suriyenin radar sistemini yapan ülkede rusya.
    herşey ortada şamar oğlanı olduk

    YanıtlaSil
  2. amaç bellı kardesım. kım gonderdı o ucagı oraya ? neden o ucak orada ? bugun bu saatte orada ve bır savasın baslangıc sebebı.

    YanıtlaSil
  3. sana iskender ısmarlıycam söz:)

    YanıtlaSil

yorumları alalım