İlgililere: Bu blogda adı geçen ülkeler, kişiler, kuruluşlar, tarihler ve iddia edilen görüşler tamamen hayal ürünüdür.
thorn

yoksa neden yazalım dimi , dimi ?


5 Temmuz 2012 Perşembe

Bu ülkenin gerçekleri

4 ay  önce Amerikanın emriyle hazırlanmaya başlayan Rum okulu , Amerikadan yapılan uyarılarla  beraber ,başımızdakilerin de desteklemeye baslamasıyla gazeteye şu haber yapılmıştı.


Fener urum Petriği dedi ki  şekerdoğanı başımıza Allah gönderdi dedi.Çok teşekkür etti çook. Yazdım mı ben bunu hatırlamıyorum artık yazmadıysam uyarın yazayım.
4 ay önce fener urum okulu yenıden acıldı aslında.Yazdım yazdım şimdi hatırladım.. Buradan yazdıklarımın cıktıgını da anlayın götverenler.


Ve bugün , Amerikanın isteğiyle birlikte urum okuluna gidip  bu okul açılmalıdır diyen diyaaaznet başganını gördünüz.


Neden diyaanet başganına söylettiler bunu? Çünkü bu gune kadar kamuoyunda bu olaya karsı olusturulan musluman zıhniyeti yıkmaK için. 


Bu adamlara bazı hazinelerin geri verilmesi sözü verilmişti 4 ay önce. acaba o hazıneler neydı ?  neyse..


Görün dininizi nasıl sattıklarını, nasıl peşkeş çektiklerini.


Şimdi camiiiiye gidin , diyaaaznetin sözlerini dinleyin namazdan önce. anlatıyolar  oralarda bu dini nası sattıklarını.çok iyi anlatıyolar.


şakirt.avi
incebıyık.mpeg


yazık , yaşamınıza yazık.. 

4 yorum:

  1. din,kitlelerin afyonu olduğu bilinen bir gerçek..

    kimse gerçekleri araştırmak,irdelemek istemez birşeye inandırılmak istenir çoğu zamanda insan her zaman bir kutsala bağlanmak ister..

    acaba diyaagnet'i kimler yönetiyor..

    YanıtlaSil
  2. diyanegti yonetenler bellı ıste kardesım. rumlar amerıkanlar sıyonıst gucler. hep bırlıkteler. sanıyolar kı muslumnlar

    YanıtlaSil
  3. Blogunu yeni buldum , çok güzel yazıyorsun hepsini okudum en baştab , yeni yazılarını bekliyorum . :)

    YanıtlaSil
  4. Flawless teşekkür ederim. kendime vakit ayırdım bu ara. yazacağım tabiki :)

    YanıtlaSil

yorumları alalım